ردکردن این

آموزش روش‌های مختلف شارژ سیمکارت ایرانسل

شارژ ایرانسل
مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند برای شارژ سیم کارت خود از روش‌های مختلفی اقدام کنند. با روش‌های متنوع دریافت شارژ ایرانسل، در هر شرایط زمانی و مکانی که باشید به راحتی می‌توانید به اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهید.

مجله فناوری تلفن همراه – خرید آنلاین شارژ ایرانسل، خرید با شماره‌گیری کد USSD، استفاده از اپلیکیشن‌ها و دریافت اعتبار از دوست از جمله روش‌های شارژ سیم کارت ایرانسل است که در ادمه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید به راحتی با کارت بانکی خود، سیم کارت‌تان را شارژ کنید. برای این منظور کافی است به فروشگاه ایرانسل مراجعه کنید. سپس نوع سیم کارت (اعتباری یا دائمی) و شارژ (عادی یا شگفت‌انگیز) را انتخاب و شماره تلفن همراه را وارد کنید.

شارژ ایرانسل

در نهایت مبلغ شارژ را انتخاب کرده و سپس روی گزینه «انتخاب بانک و پرداخت» کلیک کنید. درگاه‌های بانکی موجود نمایش داده شده و با انتخاب هر یک به صفحه پرداخت منتقل می‌شوید.

توجه داشته باشید خرید آنلاین شارژ ایرانسل به جز 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، هیچ هزینه اضافی ندارد. همچنین با پرداخت از درگاه بانکی، معادل یک درصد از مبلغ خریدتان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به عنوان پاداش نقدی خرید به حساب جیب‌جت شما اضافه خواهد شد. شما می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به حساب جیب‌جت خود دسترسی داشته باشید.

استفاده از ایرانسل من

با مراجعه به نسخه وب یا اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید جهت افزایش اعتبار سیم‌کارت خود یا دیگران اقدام کنید. پس از ورود به این برنامه، گزینه «شارژ مجدد» را زده و سپس مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید به مبالغ مذکور، 9درصد مالیات بر ارزش افزوده تعلق می‌گیرد.

شارژ ایرانسل

سپس با کلیک روی گزینه پرداخت می‌توانید نوع شارژ (عادی یا شگفت‌انگیز) را تعیین کرده و اگر قصد شارژ دوستان خود را دارید با انتخاب گزینه «هدیه به دوست» شماره تلفن فرد مورد را نظر را درج کنید. در نهایت با انتخاب درگاه بانکی به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد.

این روش شارژ نیز کارمزدی نداشته و معادل یک درصد از مبلغ خریدتان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به عنوان پاداش نقدی خرید به کیف پول دیجیتال شما اضافه خواهد شد.

شارژ با کد دستوری

اگر شارژ ایرانسل را از دستگاه خودپرداز یا POS خریداری کرده‌اید به دو روش می‌توانید از آن استفاده کنید. روش اول شماره‌گیری کد دستوری #555* است. با استفاده از این کد دستوری می‌توانید حساب خود را مدیریت کرده، بسته اینترنت خریداری کنید و از سایر خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید.

شارژ ایرانسل

برای ادامه پروسه شارژ سیم کارت بایستی گزینه یک را ارسال کنید. مجددا یک را ارسال کرده و نوبت به تعیین نوع شارژ می‌رسد. اگر قصد شارژ معمولی دارید گزینه یک را بزنید و بعد نوبت به درج شماره تلفن می‌رسد.

در صورتی که قصد شارژ سیم کارت خود را دارید عدد یک را ارسال کرده در غیر این صورت شماره مقصد را وارد کنید. در نهایت نوبت به درج کد شارژ 12 تا 16 رقمی می‌رسد.

شارژ ایرانسل

شما همچنین می‌توانید از کد دستوری #کد رمز 12 یا 16 رقمی *141* جهت شارژ سیم کارت خود استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید این شارژ خریداری شده را برای فرد دیگری ارسال کنید می‌توانید از کد دستوری #شماره اعتباری مقصد*کد رمز 12 یا 16 رقمی *141* استفاده کنید.

توجه داشته باشید شماره مقصد را بایستی بدون صفر وارد کنید. همچنین این سرویس 50 تومان کارمزد داشته که از اعتبار ارسالی کسر خواهد شد.

دریافت شارژ خط به خط

سرویس خط به خط ایرانسل این امکان را برای مشترکینش فراهم ساخته تا بتوانند برای دیگران شارژ ارسال کنند. برای ارسال اعتبار می‌توانید از سه روش استفاده کنید.

روش اول مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من است. در انتهای صفحه اصلی این برنامه و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط‌به‌خط شوید. سپس شماره تلفن همراه مقصد و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

شارژ ایرانسل

با استفاده از کد دستوری نیز می‌توانید دیگران را با اعتبار خود شارژ کنید. اگر اولین بار است که قصد انتقال اعتبار دارید، باید ابتدا با شماره‌گیری #1*142* یا #3*1*555* از خط ایرانسل‌تان یک رمز انتقال اعتبار 4 رقمی برای خود تعیین کنید.

از این پس می‌توانید با شماره‌گیری یکی از این کدها و واردکردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ موردنظر و رمز 4 رقمی تعیین‌شده، اعتبار خود را ارسال کنید.

روش دیگر نیز پیامکی است. در یک پیامک به ترتیب «شماره تلفن دریافت‌کننده اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز 4 رقمی انتقال اعتبار» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حرفی و در حالی که با علامت : از هم جدا شده‌اند، به سرشماره 1112 ارسال کنید.

شارژ ایرانسل

توجه داشته باشید که در هر بار انتقال شارژ، مبلغ 50 تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب شما (فرستنده) کسر می‌شود. مشترکان دائمی در هر ماه از دوره قبض خود می‌توانند تا مبلغ 5هزار تومان اعتبار انتقال دهند.

شما همچنین می‌توانید از دوستان و آشنایان خود درخواست شارژ ایرانسل کنید. برای این کار کافی است هر یک از کدهای #3*142* یا #3*3*1*555* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. سپس با درج شماره و مبلغ مورد نظر، از فرد درخواست اعتبار کنید.با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره 1115 شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند و برای قبول ارسال اعتبار کافیست کد تایید را به 1115 بفرستد.

علاوه بر این، در انتهای صفحه اصلی ایرانسل من و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط‌به‌خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره موردنظر خود بفرستید.

شارژ خودکار ایرانسل

در صورتی که مشتری یکی از بانک‌های ملت، ملی یا سامانه پیمان باشید می‌توانید با استفاده از صفحه بانکی خود از امکان شارژ خودکار بهره‌مند شوید. مشتریان بانک ملت پس از مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی ملت، به بخش حساب‌های ریالی مراجعه کرده، از آنجا گزینه مدیریت قبض و خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری را انتخاب کنند. در نهایت نیز گزینه درخواست بانک پرداخت را فعال کنند.

مشتریان بانک ملی نیز با مراجعه به صفحه شارژ خودکار به راحتی می‌توانند با درج شماره موبایل، کد ملی و شماره حساب بانک ملی خود، این سرویس را فعال کنند.

شارژ ایرانسل

برای استفاده از سامانه پیمان نیز بایستی به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کرده و از آنجا به بخش «شارژ مجدد» بروید. حال روی «شارژ خودکار» کلیک کنید. برای استفاده از این قابلیت، با کلیک روی «فعالسازی» و سپس کلیک روی آیکون سامانه پیمان، به صفحه این سامانه هدایت می‌شوید.

در این صفحه شماره سیم‌کارت ایرانسلی خود را وارد کنید تا کد احراز هویت برایتان ارسال شود و سپس این کد را در فیلد مربوط تایپ کنید. در صفحه بعد، نوع سیم‌کارت، سقف برداشت وجه، محدودیت برداشت وجه درروز و ماه را مشخص و تایید کنید.

شرایط تراکنش‌های خودکار پیمان را مطالعه و در صورت موافقت تایید کنید تا این سرویس برای شما فعال شود.

علاوه بر موارد ذکر شده از طریق سایت بانک‌‌های مختلف می‌توانید سیم کارت ایرانسل خود را شارژ کنید. فقط پیش از انجام خرید شارژ، از صحت آدرس بانک و درگاه پرداخت اطمینان حاصل کنید تا قربانی احتمالی کلاهبرداران نشوید.

سوالات پرتکرار کاربران

کد اعلام مانده شارژ ایرانسل چیست؟

شما با شماره‌گیری کد دستوری #1*141* می‌توانید از میزان باقیمانده اعتبار سیم‌کارت‌تان مطلع شوید.

خرید شارژ ایرانسل چقدر هزینه دارد؟

روش‌های مختلفی برای افزایش اعتبار سیم‌کارت‌های ایرانسل وجود داشته که برخی از آن‌ها به جز 9 درصد مالیات ارزش افزوده هیچ هزینه دیگری ندارند.

اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
بهترین بازی‌ های آیفون
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر