با قیسی افکارت رو تغییر بده

قیسی طب سنتی

قیسی به عنوان یکی از مقوی ترین در عین حال خوشمزه ترین خوراکی های موجود در بازار است که در ادامه بررسی می کنیم قیسی طب سنتی تمام ارزش غذایی و طعم زرد آلو را حفظ می کند و رطوبت آن به طور قابل توجهی کمتر از میوه ی تازه آن است این میوه بسیار قدیمی و پر طرفدار است و ارزش غذایی بالایی دارد به طوری که در طب ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

همان طور که می دانید بسیاری از ما اصول طب سنتی را باور داریم و در همین راستا به فواید بسیار قیسی اشاره شده است بسیاری از طبیبان طب سنتی از این محصول برای درمان بیماری گوناگونی که بسیار شایع هستند استفاده می کنند این خوراکی برای تمامی سنین مناسب و مفید است.

با قیسی افکارت رو تغییر بده

قیسی شیرین

قیسی شیرین زردآلو بر اساس یکسری از روش‌ های سنتی تهیه و تولید می شود اما امروزه برای سهولت کار، در تولید این محصول از روش‌ های نوین و صنعتی نیز استفاده می کنند همانطور که شما هم به خوبی آگاه هستید، قیسی شیرین خاصیت های بیشماری را در خود جای داده است که می تواند به عنوان یک ماده سودمند و مفید تاثیراتی بر روی فعالیت‌ های بدنی شما بگذارد.

تازگی و مرغوبیت را پارامتر اصلی خرید خود قرار دهید و بر همین اساس هر نوع قیسی شیرین را بررسی نمایید برحسب احتیاج خودتان خرید کنید تا همواره بتوانید این محصول را کاملا تازه و درجه یک برای مصارف روزانه خودتان تهیه بفرمایید شما خریداران گرامی می توانید به روش‌ های مختلف این محصول را انتخاب کنید.

با قیسی افکارت رو تغییر بده

قیسی سیاه

در هنگام خرید قیسی سیاه، در وهله اول به شرکت و برند تولید کننده ی این محصول دقت کنید وجود تاریخ های مصرف و انقضاء که بر روی بسته بندی درج شده باشند، نیز بسیار مهم است قیسی سیاه علاوه بر آهن دارای مواد مهمی دیگری مثل کلسیم، ویتامین c، ویتامین A، پتاسیم و بتاکاروتن است که به همراه ویتامین A، نقش به سزایی در بینایی افراد مصرف کننده دارد.

در هنگام خرید قیسی همچنین به وجود نشانه ی سیب سلامت، بر روی بسته بندی محصول دقت کنید توجه به محکم بودن و با کیفیت بودن نوع بسته بندی محصول نیز دارای اهمیت است یکی از عواملی که باعث این تفاوت قیمت می شود، وزن این محصول است به این صورت که بسته‌بندی های با وزن بیش تر، دارای قیمت های بالاتری نسبت به بسته بندی های با وزن کم تر هستند.

با قیسی افکارت رو تغییر بده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا