با درک مزایای روش ‌های نوین کسب ‌و کارم ثروت ساز شد

اسب انگلیسی شایر

جثه بزرگ و عضلانی اسب انگلیسی شایر آن را جذاب و پرفروش نموده است و اسب سواران زیادی تمایل به تهیه کردن این نوع اسب دارند. در منطقه های باتلاقی به پرورش اصولی اسب شایر پرداخته شده و در جهان جزو اسب های سنگین شناخته شده می باشند. مشخصات اسب انگلیسی شایر شامل موارد زیر می‌ باشد که عبارتند از: قد این حیوان بسیار نرمال بوده و بین 150 تا 195 سانتی متر می باشد. وزن اسب زیبای شایر بین 1100 تا 1300 کیلوگرم است رنگ بدن این اسب منحصر به فرد به شکل خاکستری، ابرش، سیاه، قهوه ای، کهر می باشد.

با درک مزایای روش ‌های نوین کسب ‌و کارم ثروت ساز شد

اسب افلاک لرستان

اسب افلاک لرستان بسیار زیبا و جذاب است و در زمینه های مختلف چون پرش، سوارکاری، مسابقه وسترن و غیره کارایی دارد و رنگ پوست آن قهوه ای است. این امر موجب می شود روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده شود و بازار پر سودتری ایجاد شود. در مورد اسب افلاک لرستان و مشخصات آن وقتی می گوییم از بهترین نوع اسب ها داریم صحبت می کنیم. این اسب ها دارای پیشانی عریف و مسطح هستند. نمونه ای از این موارد اسب عرب است که بینی آن در قسمت انتها برجسته می باشد.

با درک مزایای روش ‌های نوین کسب ‌و کارم ثروت ساز شد

اسب پاپری مشکی

اسب پاپری مشکی یکی از زیباترین و بهترین نژادهای اسب می باشد. در دامپروری و بسیاری از مزارع به پرورش و نگهداری اسب پاپر مشکی پرداخته و نگهداشتن این حیوان زیبا لذت می برند. بر روی بدن اسب پاپر لکه های سیاه و سفید ایجاد شده که آن را به نسبت سایر اسبها متمایز کرده است. مشخصات اسب پاپری مشکی شامل موارد زیر می‌ باشد که عبارتند از:تمام عضلات و مفاصل اسب مورد نظر درشت و سالم می باشد. بر روی پاهای اسب به مقادیر زیادی موهای ضخیم مشکی وجود دارد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. هنگام خرید اسب پاپری مشکی به چه نکاتی باید توجه داشت؟ به پوست اسب در خرید دقت داشته باشید و آن را از نظر التهاب و تورم و سالم بودن بررسی نمایید.

با درک مزایای روش ‌های نوین کسب ‌و کارم ثروت ساز شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا