ردکردن این

قیمت انجیر آردی نخی

قیمت انجیر آردی نخی
انجیر که میوه ای درختی و از نمونه درخت فیکوس می باشد در نوع انجیر سیاه و زرد و انجیر زودرس کشت و پرورش می یابد خود درخت انجیر دارای خاصیت و مزایای بیشماری می باشد و حتی از شیره و برگ این گیاه در طب سنتی استفاده های درمانی به عمل می آید چه برسه به میوه های بسیار خوشمزه آن که با فرآیند خشک شدن خواص مفید آن چند برابر شده و انجیر خشک به عنوان یک ماده غذایی سالم می تواند مصرف شود و در طول روز خوردن چهار عدد میوه انجیر خشک مجاز می باشد حتی افراد دیابتی می توانند از مزایای بی نظیر این محصول بهره ببرند.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات  مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

در واقع میوه انجیر دارای مقادیر بالایی آب در درون خود می باشد که نگهداری آن در دراز مدت کار بسیار مشکلی می باشد این میوه را می توان به صورت فریز شده نگهداری نمود اما در هنگام مصرف کمی ماهیت فیزیکی خود را از دست داده و بعد از آب شدن یخ آن حالت شل و کملا نرم به خود می گیرد که که زیبایی ظاهرش نیز تحت تاثیر می رود.

از این یکی از بهتری روشهای گهداری میوه انجیر در دراز مدت خشک کردن آن می باشد که با کمک این روش آب میوه خارج شده و مواد مغزی و املاح بیشتری از آن در میوه جمع شده که دارای خواص و ویتامینهای بیشتری در نمونه نوع تازه میوه می باشد به روشهای گوناگون زیادی می توان انجیر را خشک نمود از جمله میوه سر درختی که بعد از گذشت زمان رشد به آن دست نمی زنند و به صورت سر درختی خشک شده و جمع آورسی می شوند یا به صورت انجیر آردی که در این روش برای تهیه انجیر خشک کمی آنها را با آرد قاطی می کنند و به کمک نخ های ضخیم که از میان آن عبور داده می شود به صورت آویزان شده در معرض نور خورشید خشک می شوند.

انجیر خشک نخی

یکی از میان وعده های سالمی که می توان مصرف کرد انجیر خشک سفید آردی است که برای تهیه انجیر آردی، ابتدا انجیر را به آرد آغشته کرده و از یک نخ محکم مانند دانه های تسبیح عبور می دهیم.

سپس آن را در یک محیط گرم یا در معرض نور افتاب از یک جا آویزان می کنیم تا خشک شود استفاده از آرد باعث می شود که انجیر ها به هم دیگر نچسبند و این انجیر ها خواص بیشماری دارد و برای بدن بسیار مفید می باشد.

انجیر های خشک آردی دارای دو نوع کروی و سکه ای هستند و انجیر خشک آردی نسبت به انجیر خشک، رطوبت بیشتری دارد و این باعث کاهش قیمت آن می شود.

قیمت انجیر آردی نخی

یکی از مواد غذایی که از خانواده خشکبار هستند و به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود، انجیر آردی نخی است و این انجیر به صورت دانه های ریز و درشت به یک نخ وصل می شوند و حالت دانه های تسبیح را می گیرند.

انجیر خشک شده در واقع سفید است که به صورت رسیده و سالم از درخت چیده می شود.

انجیر به صورت صنعتی خشک می شود و برای مصارف خانگی و مهمانی و پذیرایی ها بسیار مناسب اند.

همچنین اگر با باقی خوشکبار ها مخلوط شود مزه عالی به خود می گیرد و هر قدر املاح و شیره ی انجیر بیشتر باشد باعث فشار به پوسته انجیر و در نهایت شکافته شدن آن می شود.

برای رفع مشکلات سیستم گوارشی و یبوست از انجیر خشک پرک استفاده می کنند. البته نباید در خوردن آن زیاده روی کرد و روزانه 6 تا 7 عدد مصرف گردد.

انجیر خشک آردی

و در ادامه بهترین راه و مقرون به صرفه ترین مسیر برای تهیه انجیر خشک آردی و استفاده آن برای مصارفی گوناگونی از جمله پذیرایی، چاشت کودکان، کاهش وزن و غیره می توان استفاده نمود که در بالا به پاره ای از خواص بینظیر انجیر خشک و طرز تهیه آن اشاره داشتیم مجموعه و سایت ما در اینجا با ارائه بهترین خدمات خشکبار و تهیه انجیر خشک در کنارتان خواهیم بود و تخصص ما در این زمینه می باشد در این مجموعه با استفاده از نیروهای کاربلد و زبده بهترین محصولات را گردآوری نموده ایم و مشاوران تجربه دار و حرفه ای در زمینه کاری خود در خدمت شما مشتریان عزیز خواهند بود تا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه نماییم و سوالات متداول مشتریان را پاسخگو می باشند.

قیمت انجیر آردی نخی

در هنگام تهیه مناسبترین قیمت انجیر آردی که مرغوب باشد از بهترین و با کیفیت ترین نمونه انجیرهای یک دست و کوچک استفاده می شود که قبل از تهیه آنهارا شست و شو داده تا آلودگیها و گرد و غبار از آن پاک گردد و بعد یک دوره مرحله خشک شدن مجدد آنها را به درون ظرف مخصوص انتقال داده و به آن آرد سفید می پاشند به طوری که آرد به خورد پوست رفته و کاملا سفید نمایان شود و بعد وارد مرحله یا فاز دوم دستور تهیه این محصول می شوند که توسط قلابهای مخصوص و نخهای ضخیم دونه به دونه این انجیرهارا مثل دانه های تسبیح از درون نخ عبور داده و به صورت یکدست در می آورند که در مرحله بعدی این نخ هارا به صورت افقی و در معرض هوای آزاد و نور خورشید آویزان می کنند تا آب درون میوه خارج شود و محصولات باکیفیت بدست آید.

در اینجا نکته ای که وجود دارد مقدار آرد سفید که به این انجیرها اضافه شده به دلیل شیره و صمغ انجیر ترکیب شده و انجار جزوی از پوست خود انجیر می باشد و این مقدار کربوهیدرات که به انجیر خشک اضافه شده است خاصیت غذایی و کالری این نوع انجیر خشک را افزایش داده است و بسیار مقوی و مغزی تلقی می گردد که می توان از این ماده خوشمزه و مقوی برای پذیرایی یا به عنوان میان وعده و صبحانه یا به عنوان تزئین برای دسر و ژله و بستنی میوه ای استفاده نمود.

اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
بهترین بازی‌ های آیفون
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
با استراتژی نیروی محرک ثروت را روشن کنید
فقط با رعایت یک اصل جذاب پولدار شدم
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر