ردکردن این

فروش دماسنج طبی جیوه ای

معمولا اولین کاری که در مراقبتهای بهداشتی برای تعیین سطح بیماری افراد انجام می گیرد سنجش دمای بدن آنها به وسیله دماسنج طبی و گرفتن فشار با فشارسنج دیجیتالی می باشد چون زمانی که عوامل بیماری زا وارد بدن می شوند در مرحله اول سیستم ایمنی دمای بدن را بالا برده تا این میکروب و ویروسها کشته شوند پس بالا بودن دمای بدن اولین نشانه بیماری است.

اعداد نوشته شده بر روی استوانه دماسنج براساس مقیاس سلسیوس بوده که معمولا دمای بدن افراد سالم بین ۳۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس است که البته میزان این دما با توجه به سن فرد، میزان فعالیت، مواد خوراکی استفاده شده و روش اندازه گیری می تواند کمی متفاوت باشد که نگرانی برای شما به همراه ندارد.

فروش دماسنج طبی جیوه ای

در تمامی داروخانه های سراسر کشور و فروشگاه های آنلاین عرضه و فروش دماسنج طبی و دستگاه تست قندخون انجام می شود که قیمت مناسب و کیفیت مثال زدنی از ویژگیهای این محصول به شمار می رود تنوع بالا انواع  دماسنج طبی سبب شده دست شما برای انتخاب باز باشد برای اندازه گیری دمای بدن باید دماسنج را زیر زبان، زیر بغل یا مقعد قرار داد که از نظر بهداشتی ایمنی کمتری داشته و مدلهای جدید دماسنج طبی تماسی نیستند و از فاصله چند سانتیمتری می توان دمای بدن را تعیین کرد.

ورود شما به یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر را خوشامد می گویم که انواع محصولات پزشکی و بهداشتی را با ضمانت کیفیت و قیمت مشتری پسند ارائه می کند و شما به آسانی می توانید دماسنج طبی مورد نیاز خود و خانواده تان را از ما خریداری کنید که با متریال درجه یک ساخته شده اند و با دقت کامل به دست شما می رسد.

دماسنج طبی جیوه ای

از بین دماسنجهای طبی مختلف موجود در بازار دماسنج طبی جیوه ای شاید اولین نوعی از این کالا باشد که با نام بردن از آن در ذهن ما تداعی می شود. این دماسنجها از دو قسمت اصلی در بدنه شیشه ای خود تشکیل شده اند که عبارت است از قسمت مخزن و یک لوله بسیار باریک مدرج که به یکدیگر متصل اند. در قسمت مخزن مقدار مشخصی از فلز جیوه قرمز قرار می گیرد. با قرار دادن این قسمت در مجاورت بدن برای اندازه گیری دما فلز داخل مخزن گرم شده و منبسط می شود و در نتیجه حجم داخل میله مدرج را بسته به دمایش پر می کند. در مرحله بعدی نیز با توجه به سر حدی که جیوه میله را پر کرده، عدد آن را می خوانیم و دما اندازه گیری می شود.

فروش دماسنج طبی جیوه ای

لازم است بدانید دماسنج طبی جیوه ای بیشتر به صورت زیر زبانی مورد استفاده قرار می گیرند. به این صورت که در انتهایی ترین قسمت زیر زبان قرار می گیرد و به آن زمان می دهیم تا سطح جیوه به ثبات برسد و بعد عدد را می خوانیم. این نوع دما سنج برای کودکان نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. این گونه از دما سنجها علیرغم شرایط کاربری آسان و پر کاربرد بودنشان به علت شیشه ای بودن بدنه شان و محتمل بودن خطر خرد شدن آن با گاز گرفتن کود می توانند با دما سنجهای نواری جایگزین شوند که البته این نوع دما سنجها دقت اندازه گیری کمتری دارند. شما خریداران گرامی برای تهیه این محصولات علاوه بر مراجعه حضوری به تمام داروخانه های بزرگ کشور، می توانید تمامی انواع این کالا را در وب سایتهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مقایسه مشخصات آنها و خرید راحت تر آنها را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دماسنج طبی جدید

همانطور که در مطالب قبلی مشاهده کردید جیوه قرمز 100 محصولی خطرناک و دردسر ساز است از این رو در دماسنج طبی جدید به جای جیوه عمدتا از رزین استفاده می شود که دیگر درصورت آسیب دیدگی مشکلات دماسنج جیوه را نداشته باشد. همچنین جالب است بدانید دماسنج طبی گرچه عمدتا در مدلهایی تولید می شود که از طریق دهان دما را اندازه می گیرد اما مدلهای جدیدتری از این محصولات تولید شده است که با استفاده از امواج مادون قرمز از طریق گوش و نمونه های دیگر آن می تواند از طریق پیشانی دما را اندازه بگیرد که این مدلها دماسنجهای کریستال مایع هستند.

فروش دماسنج طبی جیوه ای

محصولاتی که برای استفاده خانگی و افراد بی تجربه تولید می شوند معمولا می بایست تا حدالامکان کاربری آسانی داشته باشند، دماسنج طبی ساده ساخته می شود تا توسط افراد در خانه برای اندازه گیری دمای بدن خود یا خویشاوندان در زمانهای غیر ضروری استفاده شود، برای مثال عمده کاربرد این دماسنجها تشخیص سرماخوردگی است و در همین دوران کرونا بسیار کاربردی هستند زیرا می توانند با نشان دادن درجه حرارت بدن نیاز به بستری شدن در بیمارستان را به اعضای خانواده هشدار دهند. همچنین در هنگام استفاده از دماسنجهای طبی باید بدرستی و هوشیاری از این ابزار استفاده شود و از وارد کردن ضربه به صفحه آن باید خودداری کرد، زیرا عموما ماده داخل این دماسنج جیوه است که فلزی مایع و سمی بشمار می رود و نباید باسطح بدن تماس یا وارد دهان شود.

اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
بهترین بازی‌ های آیفون
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
با استراتژی نیروی محرک ثروت را روشن کنید
فقط با رعایت یک اصل جذاب پولدار شدم
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر