ویژگی کار آفرین موفق برای کشف دنیای کسب و کار

تجهیزات پزشکی دست دوم

شرایط و مراحلی که افراد برای اخذ مجوز تجهیزات پزشکی دست دوم انجام می دهند با شرایط و مراحل دریافت مجور برای خرید و فروش تجهیزات بیمارستانی نو کاملا متفاوت بوده و نیازمند مدارک مختلف می باشد، البته برخی از مراحل و مدارک دارای اشتراکاتی نیز هستند و در هرصورت نیاز به انجام این مراحل می باشد.

ویژگی کار آفرین موفق برای کشف دنیای کسب و کار

تجهیزات پزشکی پونک

 برای جلوگیری از انتقال آلودگی و عفونت پزشکان از روپوش پزشکی و تجهیزات پزشکی پونک استفاده می کنند که می توان آن را از بازار تجریش خریداری نمود یا به آسان ترین روش ممکن به صورت آنلاین سفارش داد. جنس پارچه های به کار رفته در تولید روپوش پزشکی معمولاً از تترون یا ترگال هستند. این محصولات با تار و پودی از پارچه نخ پنبه و پلی استر ساخته می شوند که مقاومت بالایی نسبت به درجه بالای آب در شستشو داشته و به خوبی می توان لکه ها را از روی آنها از بین برد.

ویژگی کار آفرین موفق برای کشف دنیای کسب و کار

قیمت دستکش ایمنی جوشکاری

دستکش های جوشکاری هم مانند دیگر تجهیزات ایمنی تجهیزات محافظت شخصی هستند که از دست ها و انگشتان جوشکاران در برابر خطرات وآسیب های جوشکاری محافظت می کنند قیمت دستکش ایمنی جوشکاری بسیار مناسب می باشد که این دستکش ها وظیفه محافظت از جوشکار در برابر شوک الکتریکی، گرمای شدید و اشعه ماوراء بنفش و صدمات و بیماری های پوستی را در دراز مدتت را دارند و همچنین این دستکش ها در برابر سایش وگرما از خود مقاومت نشان می دهند.

ویژگی کار آفرین موفق برای کشف دنیای کسب و کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا