کسب و کار تان را با ضایعات کارتن رونق بخشید

درآمد ضایعات کارتن

ممکن است برایتان جالب باشند افرادی که در کوچه ها و خیابان ها با انواع وسائل نقلیه مانند وانت ، گاری و یا پیاده  این وسائل ضایعاتی را جمع آوری و یا خریداری میکنند درآمد ضایعات کارتن چه قدر می باشد. شاید دلتان برای آن ها بسوزد و با نگاه ترحم آمیزی به آنها نگاه کنید و با خود بگویید این افراد شاید به نان شبشان هم محتاج باشند باید بگوییم کاملا اشتباه می کنید .

کسب و کار تان را با ضایعات کارتن رونق بخشید

کارتن پلاست سقف سوله

کارتن پلاست هیچ بویی را به خود جذب نمی کند و شما می توانید اگر نگران بوی مرغداری خود هستید از کارتن پلاست سقف سوله مرغداری خود استفاده کنید و همچنین مرغها با وجود پرهای زیاد خود در برابر سرما و گرما واکنش نشان می دهند و کارتن پلاست می تواند از آنها در برابر سرما و گرمای محیط حفاظت کند و همچنین ممکن است باران شروع به باریدن کند و سقف کاذب شما را کثیف کند و همچنین گرد و خاک ممکن است روی آن بنشیند و نیازی نیست نگران باشید کارتن پلاست قابل شستشو است.

کسب و کار تان را با ضایعات کارتن رونق بخشید

قیمت ضایعات سیم مفتول

یکی ازموثرترین مجموعه های شبکه انتقال و توزیع انرژی الکتریکی یا همان برق ســیمهای افشان است، در این چند سال اخیر بویژه تحریمهای پیش رو و گران شدن مواد اولیه این سیمها، نه تنها قیمت سیم و کابل بلکه قیمت ضایعات سیم مفتول هم افزایش داشته و بررسی و رفع بحرانهای پیش رو می تواند یک حرکت بزرگ در این زمینه محسوب شود.

کسب و کار تان را با ضایعات کارتن رونق بخشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا