چقدر به موفق شدن اهمیت می دهید

زمانی که من برای هدف خود می جنگیدم روز و شب به فکر هدف خود بودم تا به آن برسم و به لطف میوه خرما توانستم به ثروت خوبی برسم.

این میوه دارای خواص بسیار زیادی می باشد بنابراین واضح است که دارای تقاضای زیادی باشد پس شما هم می توانید با تجارت این کالا به هدف خود  کسب ثروت است برسید.

خرما مجول

انواع خرما منابعی غنی از قندهای طبیعی‌اند، افرادی که نیاز به کنترل قند خونشان دارند، باید در مصرف خرما مجول دقت کنند اما باوجوداین، جالب است بدانید که شاخص گلوکز مجول زیاد نیست و نمی‌تواند سطح قند خون را خیلی بالا ببرد.

سلامت مغز مطالعات حیوانی نشان داده که آنتی اکسیدان های موجود در خرمای مجول به کاهش نشانگر های التهابی و کاهش پلاک های مغزی مرتبط با بیماری هایی مانند آلزایمر کمک می کنند.

از قند که بگذریم، میزان کالری مجول هم بسیار زیاد است؛ پس در خوردن تعداد خرمای مجول باید حسابی دقت کنید موادی که خشک می‌شوند، نسبت به حالت عادی خود، حاوی قند بیشتری هستند.

چون در حالت خشک، آب آنها کشیده و شیرینی‌شان بیشتر حس می‌شود این موضوع فقط برای خرما صادق نیست، بلکه قیسی زردآلو، آلو، کشمش و غیره هم وضعیت مشابهی دارند.

چقدر به موفق شدن اهمیت می دهید

خرما کلوته

حتی از هسته خرما کلوته میتوان پودر قهوه خرما درست کرد، پودر هسته خرما برای کاهش قند خون و دیابت بسیار مفید است حتی استفاده از آن برای افرادی که ورزشکار هستند مفید می باشد زیرا خاصیت انرژی زایی دارد.

همانطور که در تفاسیر بالا بیان کردیم خرما کلوته یک نوع خرمای رژیمی می باشد و تمامی افرادی که رژیم دارند می توانند این نوع از خرما را در برنامه غذایی خود قرار بدهند.

این باره می خواهیم از همه خواصهای خرما کلوته بیان کنیم. خرما کلوته دارای خواصهای فراوانی می باشد که به شرح زیر است:

  1. درمان بیماریهای مزمن
  2. جایگزین قند مصنوعی
  3. درمان آلزایمر
  4. پیشگیری از پوسیدگی دندان
  5. درمان استخوان درد
  6. پیشگیری از کم خونی
  7. درمان ضعف اعصاب
  8. افزایش انرژی
  9. کمک به سلامت حافظه
  10. پیشگیری از افزایش فشار خون
چقدر به موفق شدن اهمیت می دهید

خرما مضافتی

از خرما مضافتی می توان برای درمان اگزما، سوختگی و چروکهای رو پوست استفاده کرد، کاشت خرما مضافتی جیرفت با برندهایی متفاوت مانند ساغر در مناطق گرم پرورش داده می شود.

برای کاشت خرما با دو روش امکان پذیر است: کاشت نخل با دانه و دیگری با هسته می باشد. برای خشک شدن دانه ها آنها را در نور خورشید قرار می دهید دانه ها را در آب قرار دهید تا زمانی که علامتهای رشد مشاهده شود.

بذرها را در خاک قرار بدهید و روی آنها را با خاک بپوشانید و خاک را آبیاری کنید تا رطوبت داشته باشد و علفهای هرزی که در کنار نخلها هست را جدا کنید زیرا باعث می شود که نمکی که در خاک قرار دارد کاهش یابد.

نکته: نخلها سالانه نیاز به کود دارند پس نیازی نیست هر روز یا هفته ای عوض کنید.

چقدر به موفق شدن اهمیت می دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا