چگونه بدون مدرک دانشگاهی به ثروت بی نهایت برسیم

در صورتی که اگر دقت نمایید اکثر افراد موفق در جهان هیچکدام در دانشگاه درس نخوانده اند، خود من نیز که الان در جایگاه خوبی هستم مدرک دانشگاهیم به درد من نیامد.

بنابراین هر چه سریعتر وارد کاری که دوست دارید شوید تا بتوانید به هدف و ثروت دلخواه خود برسید، من خودم خرما را به عنوان بهترین محصول انتخاب نمودم و به شما هم پیشنهاد می دهم که وارد این حوزه شوید.

خرما مضافتی

این خرما باعث رشد کودکان می شود و کسانی که طبع سردی دارند مفید می باشد، فراورده هایی که از خرما مضافتی می شود شامل: سرکه خرما، شیره خرما، عسل خرما، چیبس خرما، خمیر خرما، مربا خرما، ترشی خرما، روغن خرما و غیره می شود.

در مراکز و بازار برندهای رمضانی به تولید محصولاتی مانند خرما مضافتی پرداخته اند که از خرما فراورده های متفاوتی مثل خمیر خرما و روغن هسته ی خرما و پودر خرما درست می شود که در این مطلب به آن اشاره ای می کنیم. خمیر خرما سرشار از مواد مغذی که به همین علت در محصولات یا تنقلاتی مانند: کیک بیسکوییت، نان و غیره به کار می رود.

برای درست کردن خمیر خرما به خرما و آب نیاز می باشد این مواد را با هم در مخلوط کن ترکیب کنید وقتی ترکیب شدند خمیر خرمای ما آماده می باشد و آنها را در یک ظرف بریزید.

چگونه بدون مدرک دانشگاهی به ثروت بی نهایت برسیم

خرما مجول

توصیه می شود که افراد مبتلا به بیماری دیابت از زیاده روی در مصرف خرما مجول اجتناب کرده و بعد از مصرف حتما قند خون خود را کنترل کنند.

سلامت قلب مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در خرمای مجول به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و برای سلامت قلب مفید هستند.

کلسترول خون : مقادیر بالای فیبر موجود در خرمای مجول می تواند به کاهش کلسترول بد خون یا LDL کمک کند، شریان ها را تمیز نگه داشته و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

تری گلیسیرید خون : مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در خرمای مجول به کاهش تری گلیسیرید بالای خون کمک کرده و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و حمله قلبی را کاهش می دهد.

سلامت دستگاه گوارش، مقادیر بالای فیبر موجود در خرمای مجول به بهبود هضم غذا کمک می کند و با افزایش حرکات روده برای پیشگیری و درمان یبوست مفید است.

چگونه بدون مدرک دانشگاهی به ثروت بی نهایت برسیم

خرما کلوته

کشور ایران جز کشورهایی است که در مناطق گرمسیر آن خرما کلوته به راحتی به عمل می آید که از نوع صادراتی می باشد این نوع خرما به کشورهای همسایه صادر می شود و به دلیل خوشمزه بودن آن جزء پر فروش ترین خرماها می باشد.

خرما کلوته جزء میوه ها محسوب می شود، این خرما دارای منیزیم، منگنز، سدیم، فسفر، کلسیم، آهن است که هرکدام از اینها در سلامت انسان نقش بسزایی دارند. منیزیم موجود در خرما کلوته دارای خواص ضد سرطان می باشد و انرژی عضلانی بدن را تقویت می کند و همچنین برای شنوایی، بینایی، کمر درد و درمان ریه مفید می باشد.

خرما کلوته یکی از گران ترین خرماها در ایران میباشد حتی خریدارهای زیادی در بازارهای داخلی و بین المللی دارد. این نوع خرما به دلیل طبع گرم آن میوه خوبی برای تعادل اعصاب و سر دردهای متوالی می باشد می توان آن را در میان وعده خود قرار داد و به همرا شیر، چای یا هر نوشیدنی گرم میل کرد.

چگونه بدون مدرک دانشگاهی به ثروت بی نهایت برسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا