چگونه با انتخاب برند کسب و کارمان به موفقیت برسیم

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای، یکی از محصولات شرکت ایران نوین می باشد و به دلیل حضور گسترده ای که در بازار مصرف دارد مورد استقبال قرار گرفته است.

از این محصول برای انتقال گرما در محیط های متفاوتی از جمله مدارس، منازل مسکونی، اداره ها و مکان های مشابه دیگر استفاده می شود.

رادیاتور آلومینیومی ایران نوین به دلیل بازده حرارتی بسیار بالایی که دارد، نیازهای گرمایشی محیط های مختلف را به درستی برآورده کرده است.

استفاده از آلیاژهای آلومینیومی با کیفیت و انعطاف پذیر در ساخت رادیاتورها، باعث شده بازده حرارتی و گرمادهی محصول افزایش قابل توجهی پیدا کند.

رادیاتورهای پره ای این برند در مدل های مختلفی از جمله الماس، کالر و ترمو با ظرفیت های متنوع 102 تا 145 کیلوکالری بر ساعت طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می گردند، رادیاتورهای آلومینیومی نسبت به سایر رادیاتورها سبکتر بوده و همچینن از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

چگونه با انتخاب برند کسب و کارمان به موفقیت برسیم

رادیاتور پکیج دیواری

رادیاتور پکیج دیواری در نوع های آریا، آدنا، آرتمن و هرما با ظرفیت های 24000، 28000 و 36000 موجود می باشد، کارتن محافظتی بوتان مصرف انرژی پایینی دارد و می توان آن را بسته بندی دوستدار محیط زیست توصیف کرد.

از دید گارانتی پک بوتان دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد در حالی که پک بوتان دارای 2 سال گارانتی می باشد، گروه صنعتی بوتان تجربه و فعالیت گسترده ای در زمینه تولید سیستم های گرمایشی دارد.

محصولات بوتان در این زمینه از نظر طراحی، ساخت و عملکرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار در زمینه سیستم های گرمایشی به شمار می روند.

بسته بندی بوتان مطابق با استانداردهای ملی ایران و استاندارد اروپا تولید و به بازار عرضه می شود و تست های کیفی لازم قبل از عرضه به بازار روی محصولات انجام می شود.

چگونه با انتخاب برند کسب و کارمان به موفقیت برسیم

رادیاتور پنلی آلومینیومی

رادیاتور پنلی آلومینیومی در این مرکز با طرح و مدل های شیک و برتر و کیفیت عالی عرضه می شود و قیمت ها اینجا بسیار کم و منصفانه می باشند این رادیاتورها، شکل ظاهری بسیار شیک و لاکچری دارند و می‌ توان آن ها را در فضاهای مختلف استفاده کرد.

به دلیل برخورداری این رادیاتورها، از ویژگی‌ ها و مزیت‌ های برتر، این محصولات، متقاضیان زیادی نیز در بازارهای خارج از کشور دارند و به میزان انبوهی به بازار دیگر کشورها صادر می‌ شوند.

صادرات محصول، به صورت استاندارد انجام شده و تمامی مراحل صادرات به صورت قانونی انجام شده و عملیات گمرکی نیز صورت گرفته و رادیاتور با بهترین بسته بندی ها، به روش های ایمن صادر می‌ شود.

رادیاتور جنس فلزی دارد و بسته به نوع کاربرد آن متفاوت است این رادیاتورها ناقل دمای آب هستند و آب گرم را برای مصارف مختلف در ساختمان انتقال می دهند.

چگونه با انتخاب برند کسب و کارمان به موفقیت برسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا