اگر پول کم دارید با این روش چندین برابرش کنید

خرما دیری

در کل خرما محصولی است که به کاهش خطر انواع بیماریها از جمله دیابت، سرطان، آلزایمر و بیماریهای قلبی کمک می کند، این خرما دیری برای بهبود عملکرد مغز هم مفید است.

خرما خشک برای کاهش التهابات سلول های مغزی و جلوگیری از تسکیل پلاکت در مغز مفید می باشد، خرما به دلیل توانایی و انرژی که دارد در کاهش درد زایمان بسیار موثر است. توصیه می شود که در هفته های آخر بارداری حتما از این محصول پرخاصیت استفاده شود زیرا به اتساع دهانه رحم کمک می کند.

خرما منبع فروکتوز است که نوعی قند طبیعی است که در میوه یافت می شود، خرما بسیار شیرین است و طعمی مانند کارامل را دارد.این محصول می تواند جایگزین قند سفید شود زیرا دارای انواع ویتامین ها، مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها است

اگر پول کم دارید با این روش چندین برابرش کنید

خرما برحی

یکی دیگر از محصولات ما خرما برحی بوشهر نیز می باشد که در بوشهر کاشت و برداشت می شود. به همین دلیل این محصول در بازار داخلی این شهر زیر نظر مجموعه ما به فروش می رسد.

اگر فروشندگان این محصول کوچیک ترین تغییری در قیمت آن ها ایجاد کنند، مجموعه ما با آن ها به شدت برخورد خواهند کرد. این محصول در فصل تابستان در اواخر مرداد ماه و اوایل شهریور ماه برداشت شده و به فروش می رسد.

اکثر اوقات بعد از برداشت این محصول آن را در بسته بندی های مختلفی قرار داده و روانه بازار می گردانند.

اگر پول کم دارید با این روش چندین برابرش کنید

خرما خاصویی

اگر به فکر خرید حرفه‌ای‌تر هستید، موقع خرید خرما به رنگ آن دقت کنید. درست است که هر نوع خرما خاصویی رنگ خاص خودش را دارد، برای همین بهتر است هم نوع خرما را بشناسید و هم بدانید که این نوع خرما موقعی که می‌رسد باید چه رنگی داشته باشد.

از آنجایی که خرما یک میوه بسیار مقوی و لذیذ است، همواره بر دوستداران آن در سرتاسر جهان افزوده می شود که به همین دلیل پیش بینی می شود فروش انواع خرما و به خصوص خرما خاصویی در 10 سال آینده بسیار پر رونق و پر سود گردد. به همین دلیل است که تولید کنندگان همواره در تلاش برای افزایش میزان برداشت خرما هستند.

اگر پول کم دارید با این روش چندین برابرش کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا