دنبال روتین زیبایی پوست بودم مسیر ثروت را یافتم

دانه زیتون

امروزه زیتون در تمامی کشورها کاربرد فراوانی دارد و نیز در کشورهای زیادی کشت می شود، که یکی از مزایای آن، وجود دانه زیتون می باشد که برای تولید سوختهای قابل بازیافت از آن می توان بهره برد، برای خرید دانه زیتون باکیفیت می توان در رامسر، رشت و تهران که نمایندگی این محصول را دارند می توان خرید مطمئن داشته باشید.

نا گفته نماند که دانه زیتون پرورده کاربردهای فراوان زیادی دارد، مانند رفع چروکهای پوستی و زیبایی به کار می رود و ویتامینهایی که در آن است، شامل خواص دارویی می باشد. متخصصین پوست با تحقیقاتی که در مورد دانه زیتون انجام داده اند، دانه زیتون برای پوست بسیار مفید واقع شده که باعث رفع چین و چروک و در نهایت جوان سازی پوست را به همراه داشته باشد.

دنبال روتین زیبایی پوست بودم مسیر ثروت را یافتم

دانه بادام

از میان همه درختان میوه، درخت بادام درختی است که زودتر گل می دهد. اگرچه در مناطق سردتر کاشت دانه بادام پوست کاغذی را انجام نمی دهند اما گل های آن در زمانی از سال که شکوفه‌ های آن نادر است و منتظر اولین نشانه‌ های بهار می‌ شوند، روی چوب های لخت ظاهر می‌ گردند.

بادام های پوست کنده، شور یا بو داده جوانه نمی زنند به منظور کاشت بادامی را بخرید و مطمئن شوید که در دمای بالا خشک نشده باشد. خرید بادام خشک به صورت پوسته ای، عمده و در فروشگاه محصولات ارگانیک، به طور کلی تضمین کننده کیفیت است.

مراقب بادام هایی باشید که در پایان بهار، سبز خریداری می شوند، ممکن است به بلوغ کافی برای جوانه زدن نرسیده باشند. بادام های پوسته ‌دار «خشک» را که در پاییز برداشت شده ‌اند، ترجیح دهید.

مانند بسیاری از هسته های میوه اروپایی، بادام نیز باید دوره ای از سرما را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند جوانه بزند به این کار “بلند کردن خواب سرد” می گویند. این پیش نیاز از جوانه زدن هسته در پاییز جلوگیری می کند و در معرض خطر نابودی نهال جوان در اثر سرمازدگی زمستان قرار نمی گیرد.

دنبال روتین زیبایی پوست بودم مسیر ثروت را یافتم

دانه روغنی

گیاه دانه کلزا، از مهم ترین دانه روغنی در کشور محسوب می شود که این دانه روغنی جهت مصارف خوراکی، آرایشی، بهداشتی، دارویی و غیره از کاربرد و اهمیت زیادی برخوردار بوده و شرکتهای تولیدی برای استفاده در صنایع نام برده سعی می کنند تا این دانه روغنی کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی را از طریق مراکز عمده فروش در سراسر کشور به دو روش حضوری و غیر حضور با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

شایان ذکر است دانه های گیاه کلزا، دارای مقادیر بسیار بالایی از روغن می باشد که با وجود انواع ویتامینهای A و E و همچنین انواع پروتئینها و مواد معدنی فراوان از قبیل: کلسیم، سدیم، روی، فسفر، فیبر، آهن و غیره توانسته به درمان انواع بیماریها کمک شایانی نماید که دلیل رفع و مشکلات انواع بیماریها استفاده از روغن مفید موجود در ساختار آن می باشد.

دنبال روتین زیبایی پوست بودم مسیر ثروت را یافتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا