اعتبار بخشی به کیفیت محصول توانست مرا به یک محرک پول ساز تبدیل کند

حصیر ایرانی

مجموعه ما یکی از مراکز پیشرو در زمینه تجارت و صادرات حصیر ایرانی در کشور می باشد که سالهای زیاید در این عرصه فعالیتهای چشمگیری داشته است و همواره با ارائه محصولات با کیفیت توانسته رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد. این مجموعم یکی از مراکز آموزش دهنده تجارت و صادرات این محصول نیز می باشد که پذیرای علاقمندان به حوزه تجارت می باشد و با به کار گیری مشاوران تجاری ماهر و با تجربه توانسته افراد زیادی را در زمینه تجارت آموزش دهد تا بتوانند برای خود درامدهای گسترده ای داشته باشند. برای سفارش محصول می توانید از طریق سایت اینترنتی مجموعه محصول خود را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

اعتبار بخشی به کیفیت محصول توانست مرا به یک محرک پول ساز تبدیل کند

حصیر بالکن

امروزه مراکز عرضه و فروش حصیر سنتی همچون حصیر بالکن در برخی از مناطق کشور به چشم می خورد و معمولا افراد برای تهیه این محصول به دلیل کمیاب بودن ان به مشقت و سختی می افتند که مچموعه پیش روی شما این دغدغه را برایتان کاملا رفع کرده است به طوری که شما عزیزان بتوانید به راحتی حصیرهای موردنظر خود را در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا تهیه کرده و به صورت غیرحضوری ثبت سفارش نمائید. حصیرها معمولا از نی ساخته می شوند البته در طریقه ساخت گاها بر حسب موقعیت جغرافیایی مواد اولیه به کار رفته در این محصول متغیر می باشد.اما در خصوص نی باید عنوان کرد که این محصول از گیاهی به دست می آید که معمولا در مناطق مرطوب یا مردابها رشد می کنند که از ساقه این گیلاهان برای تهیه حصیرهای سنتی استفاده می کنند.

اعتبار بخشی به کیفیت محصول توانست مرا به یک محرک پول ساز تبدیل کند

حصیر

لازم به توضیح است که چیدن و تهیه مواد اولیه برای تولید حصیر سنتی یا مبل حصیری نیز نیازمند مهارتهای به خصوص خود است زیرا باید به صورت دقیق و متناسب چیده شده و برش بخورد همچنین مدت زمان گذشته از عمر گیاه نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.این گیاهان پس از چیده شدن به دو صورت صنعتی و سنتی خشک می شوند که در اینجا آماده برای بافتن حصیر می باشد. البته باید بدانید که امروزه تعداد حصیرهایی که از مواد مصنوعی درکارخانه ها به تولید می رسد افزایش پیدا کرده است که این محصولات از شکل سنتی خود خارج کرده است و به دلیل خروجی بالا و استفاده از دستگاه های مکانیزه نسبت به حصیرهای سنتی بازار خوبی را دارند ولی افرادی که به اصالت در کالا های خود اهمیت می دهند و کیفیت در تولید برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.معمولا از حصیر عای سنتی خریداری می کنند زیرا این حصیرها علاوه بر این موضوع که تولیدات دست هنرمندان سرزمینمان می باشد دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا است.

اعتبار بخشی به کیفیت محصول توانست مرا به یک محرک پول ساز تبدیل کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا