اولین قانون برای پولدار شدن را چطور یافتم

بازی فکری راز جنگل

افرادی که می‌خواهند بازی فکری راز جنگل خریداری کنند باید بدانند که بازی های فکری بسیار متعدد هستند و هرکدام از این بازی ها به نوعی به تقویت مهارت ها کمک می کنند و تاثیرات مثبت خود را داشته اند اما برای بازی های فکری دسته بندی های کلی مطرح می شود که شامل بازی با کارت، بازی های رومیزی، بازی با طرح تست هوش و معما، بازی های ساختنی میباشد.

اگر در دوران بزرگسالی به سر می برید و بازی فکری را انتخاب کرده اید باید بدانید که مزیت های متعددی برای شما خواهد داشت و تقویت هوش بصری، شادابی بدن، افزایش احساس جوانی، از بین رفتن استرس و کاهش آن، افزایش قدرت در حل مشکلات و مسائل و….را به دنبال خواهد داشت. پس نباید به سادگی از کنار بازی های فکری رد شد.

اولین قانون برای پولدار شدن را چطور یافتم

بازی فکری قدیمی

انجام بازی فکری قدیمی در افراد مسن نیز مزیت های خاص خود را داشته است و در واقع به حفظ توانمندی شناختی آنها کمک می‌کند و با بازی فکری با تخته میتوان خطر مبتلا شدن به آلزایمر و زوال عقل را تا حد بسیار زیادی کاهش داد؛ به همین جهت بازی های تخته ای نیاز دارند که فکر کردن به صورت مداوم انجام شود و مغز را درگیر فرایند بازی میکند و اگر مغزی قدرتمند، قوی و فعال داشته باشید امکان این که توانایی های آن از دست برود بسیار پایین خواهد بود. پس توصیه می شود در هر دورانی متناسب با شرایط سنی خود از بازی های فکری استفاده کنید.

نقش بازی در رشد ذهنی کودک انکارناپذیر است. رفتار هوشمندانه را تقویت می‌کند و زمینه ‌های لازم جهت یادگیری زبان و رشد هوشی و تفکر کودک را فراهم می ‌سازد. آنچه که از بازی‌های فکری مخصوصاً «کاربرد آن در فلسفه و کودک» مورد نظر است، نقش بازی در رشد ذهنی کودک می ‌باشد که با استفاده از ابزارهای مورد نظر (اسباب‌بازی، داستان، فیلم، کارتون، عکس…) به ارتقاء رشد فکری او کمک می‌کند.

اولین قانون برای پولدار شدن را چطور یافتم

بازی فکری دخترانه

با بررسی مراحل رشد کودک می‌توان متناسب با سن کودک بازی فکری دخترانه یا پسرانه برای آنها طراحی کرد که با اجرای آن، کودکان از توانایی‌ های مناسبی برخوردار ‌شوند. بدیهی است که هرکودکی این مراحل را با توجه به ویژگی‌های ذهنی ـ جسمی خود طی می‌کند ولی رشد کافی به معنای کسب و تسلط بر مهارت‌ ها و توانایی‌ هایی است که کودک در بزرگسالی به آنها احتیاج دارد و پیشرفت در آن، بوسیله بازی صورت می‌ گیرد: که این مهارت‌ها را کودک در طی مراحل زندگیش از بدو تولد تا سنین ابتدایی ورود به دبستان می‌ گذراند.

کودک هرچه روند رشد و تکامل را می ‌پیماید، نحوة بازی‌های او، از شکل جسمی و عاطفی خارج شده، به سوی ذهنی و خلاقیتی سوق پیدا می ‌کند. البته لازم به ذکر است بازی‌ های جسمی، زمینه‌‌ ساز بازی ‌های ذهنی در کودک هستند.

اولین قانون برای پولدار شدن را چطور یافتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا