با حذف مصرف گرایی از زندگی ام ثروتمند شدم

جار پلاستیکی

به ظروفی که برای بسته بندی مواد غذایی مانند عسل، مربا، ترشی و … استفاده می شود و طرح های مختلفی دارد، جار پلاستیکی گفته می شود. یک ظرف سفت و سخت، ظرفی معمولا به شکل استوانه ای با دهان گسترده و یا باز است.

انواع جار و پت پلاستیکی از لحاظ شکلی به صورت (چهارگوش، شش گوش، هشت گوش، شکلاتی، بیضی، گلابی، خمره ایی، هلالی، قلبی، زنبورداران، گلدونی) تولید و به بازار عرضه می شوند.

تولید ظروف پت جار پلاستیکی توسط تولیدکننده های مختلفی نظیر کاوه پلاستیک، تیان پلاست، موحد پلاست و دیگر تولید کننده ها انجام می شود.

برای تولید این نوع از ظرف پلاستیکی به پریم های مختلف با طرح و شکل های متنوع نیاز است که توسط دستگاه تولید جار پلاستیکی به ظرف مورد نظر تبدیل می شود.

با حذف مصرف گرایی از زندگی ام ثروتمند شدم

جار شیشه ای

این ظروف نیز در ابعاد مختلف جهت مصرف مشتریان تولید می شود. جار شیشه ای یک لیتری که دارای فروش بیشتری نسبت به سایر حجم های جار دارند.

انواع ظرف های شیشه ایی که در شرکت جار دینا تولید و به بازار عرضه می شوند دارای مدل های مختلفی بوده. این نوع از ظروف به دو صورت مختلف زیر می باشند:

ظروف جار شیشه ایی ساده

ظروف جار شیشه ایی فانتزی

از جارهای شیشه ای می توان برای کنسرو کردن محصولات غذایی خانه و حفظ مواد غذایی که در آشپزخانه کاربرد زیادی دارند استفاده کرد. همچنین برای مواردی که نیاز به محافظت دارند . جار شیشه ای به راحتی میتواند برای محافظت از آنها برای بلند مدت مورد استفاده قرار گیرد.

با حذف مصرف گرایی از زندگی ام ثروتمند شدم

بطری پت

قالب پریفرم به مانند یک لوله آزمایشگاهی است که در نگاه اول به شکل یک شیشه شکننده است اما پس از لمس آن می‌توان متوجه شد که مواد به کار رفته در تولید آن دارای جداره‌های مقاوم در برابر ضربه و حرارت است. استفاده از قالب پریفرم برای تولید انواع بطری‌ پت پلاستیکی بدون ریسک بوده و افراد می‌توانند با توجه به نوع قالب و وزن آن، بطری‌های مختلف را تولید نمایند.

شاید به جرات بتوان گفت که مهم‌ترین شاخصه تعیین کننده نوع بطری در قالب پریفرم، توجه کردن به وزن و نوع قالب تولیدی است. بسیاری از صنایع امروزی نظیر صنایع بهداشتی، غذایی و آرایشی برای تامین نیازهای خود در زمینه تولید انواع پلاستیک، از قالب پریفرم استفاده می‌کنند.

جهت تولید بطری، قالب گیری ضربه کششی انجام شده و پس از حرارت ایجاد شده مواد پلاستیکی موجود درون قالب پریفرم، شکل و شمایل قالب را دریافت خواهند کرد. بطری پت به گونه‌ای است که مواد درون آن به راحتی قابل جداسازی است تا پس از قرار گیری در یک محیط مناسب، به بطری پلاستیکی قابل استفاده تبدیل شوند.

با حذف مصرف گرایی از زندگی ام ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا