انجیر از من یک کارآفرین ساخت

انجیر پیوندی

اگر تقویت بدن فرزندانتان مهم است از دادن انجیر پیوندی دریغ نکنید، این نوع محصول به صورت خشک شده در خشکبارها می توانید خریداری کنید و همراه خود نگه داشته باشید هر موقع احساس ضعف معده، افت فشار، بی حالی و بی رمق شده اید با میل کردن دو دانه آن نصف خاصه بدنتان را بر آورده کرده اید.

پیشنهاد می کنیم این محصول را از خود درخت چیشدهو تازه تازه میل نمایید و آن را به صورت مربا نیز درست کنید، اگر اهل درست کردن کیک و شیرینی جات هستید آن را مانند شکلات بر روی کیک ریخته و با چای یا شربت میل کنید، در سراسر ایران از این محصول استفاده های دیگر می شود مانند ترشی، سوپ، کمپوت و آب درست شده و خورده می شود.

انجیر از من یک کارآفرین ساخت

انجیر تازه

ادغام چندین نوع میوه با انجیر تازه خاصیت فوق العاده ایی دارد که انگار یک وعده کامل غذایی را میل کرده اید و تا چندین ساعت بعد از مصرف گرسنه نمی شوید.

امروزه، همه میوه ها دارای خواص می باشند و در این مطلب می خواهیم درباره خواص انجیر بگوییم که ویتامین های موجود در این میوه شامل انواع پروتئین ها B، C، پتاسیوم ،مس ، منگنز، منیزیوم و آهن می شود که باعث کاهش فشار خون، تمرکز اعصاب، عملکرد بهتر ذهن، یادگیری بالا، جلوگیری از پوکی استخوان، برای رفع یبوست، پیشگیری از ضعیف شدن عضلات بسیار مفید است.

انجیر از من یک کارآفرین ساخت

انجیر آردی

انجیر آردی همان انجیر خشک است که به آرد آغشته شده است. جهت تولید انجیر آردی، انجیر تازه را آرد می زنند، سپس آن را از نخ عبور میدهند. این انجیرها در کنار هم قرار گرفته و خشک میشود اما به هم نمی چسبند و از آفات در امان می مانند. انجیر آردی استهبان نسبت به سایر نژادهای انجیر از قیمت بالاتری برخوردار است که این امر به دلیل ویژگی های این نهال میباشد.

نهال انجیر استهبان پیوندی بوده و به دلیل مقاومت بالای درخت در برابر آفات، میوه های آن درشت تر شده و به طور کامل میرسند. همین امر در کیفیت نهایی محصول نیز تاثیر به سزایی گذاشته و میوه ها از لحاظ ظاهری شکیل تر میشوند.

انجیر از من یک کارآفرین ساخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا