گسترش کسب و کارم در حوزه ایزوگام من را میلیاردر کرد

ایزوگام قیر دمیده

ایزوگام در صنعت ساختمان سازی یکی از پرکاربرد ترین عایق های رطوبتی نانو به شمار می آید که از طریق آن می توان مقاومت ساختمان ها را ضمانت کرد. در حالت کلی یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی یک ساختمان که در مقاوت آن نقش مهمی دارد ایزوگام می باشد. به همین جهت قیمت ایزوگام قیر دمیده به گونه ای است که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از ویژگی این ایزوگام در مرحله اول انتخاب یک ایزوگام درجه یک و عالی می باشد و سپس نصاب حرفه ای می تواند تضمین کننده مقاومت آن باشد. امروزه شرکت ها کارخانه های زیادی دست به تولید ایزوگام گذاشته اند و به همین دلیل تنوع زیادی از این محصول در بازار موجود است و مشتریان حق انتخاب گسترده ای دارند.

گسترش کسب و کارم در حوزه ایزوگام من را میلیاردر کرد

ایزوگام دمیده

پس از آن که قیمت ایزوگام دمیده را متوجه شدید، یکی از اولین مراحل برای انجام دادن ایزوگام کردن کرسی چینی، انجام زیر سازی درست و بر طرف کردن عیب های زیر ساخت است. سطح کرسی چینی برای عایق کردن باید صاف و صیقلی شده باشد و همچنین تراز بودن آن نیز مهم است و برای رسیدن به این خواسته، باید ردیف های ابتدایی کار تراز باشند تا کار در نهایت تمیز ارائه شود.

برای به دست آوردن سطح صاف در کرسی چینی می توان از ابزار بنایی و ملات های سیمان آن ها در تراز کردن آن استفاده نمود. برای زیر سازی ایزوگام باید از ملات سیمان  و ماسه استفاده کرد و بعد از ساخت ملات و کشیدن ملات بر روی کرسی چینی، آن را به وسیله ماله صاف کرده و بعد از خشک شدن کامل آن، دیوار را ایزوگام می کنیم.

گسترش کسب و کارم در حوزه ایزوگام من را میلیاردر کرد

ایزوگام گستر

میزان صادرات ایزوگام نیز نقش بسیار عالی بر قیمت ایزوگام گستر دارد. حتما باید پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد ایزوگام به کشورهای مختلف صادر می‌شود، تا از افزایش قیمت در سطح کشور جلوگیری بشود.

عایق بندی ایزوگام به منظور جلوگیری از نفوذ آب به دیواره و کف استخر انجام می شود. این روش دارای معایب زیادی نیز می باشد زیرا در مقابل جریان دائمی آب مقاومت کمی دارد و با گذشت زمان دچار ترک می شود که در این مرحله لایه های ایزوگام که روی هم قرار گرفته شده اند از هم جدا می شوند و آب استخر با فشار زیاد وارد لایه پشتی می شود.

گسترش کسب و کارم در حوزه ایزوگام من را میلیاردر کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا