ثروتی که با انواع دستگیره بدست آوردم

دستگیره مخفی

دستگیره مخفی کابینت یکی از جدیدترین دستگیره هایی که تا حالا تولید شده دستگیره هایی هستند که به چشم نمی آید یا بهتر است بگوییم پنهان هستند قیمت دستگیره مخفی با توجه به نوع و کیفیت آن تعیین می شود. این مدل از دستگیره ها باعث یکدست و منظم دیده شدن کابینت ها می شود و به خاطر همین باعث شده که دیگر از مد افتادن دستگیره ها نباشید نصب این دستگیره روی کابینت علاوه براین ظاهری زیبا و خطی به کابینت ها می دهد استفاده از آن برای باز و بسته کردن درب کابینت کاری بسیار راحتی محسوب می‌شود عموما به این مدل از دستگیره ها دستگیره شاخه ای نیز گفته می شود و به اندازه طول درب کابینت برش داده می شود و به راحتی از هر کجا که لازم بود درب کابینت را باز کنید.

در همه منارل کمد و کابینت ام دی اف وجود دارد که برای باز و بسته کردن درب آنها نیاز به دستگیره دارند هر موقع که ما اقدام به نصب کمد دیواری یا کابینت می کنیم بدون شک این دستگیره است که میتواند نقش مهمی تو زیبایی آشپزخانه و کمد دیواری ایفا می‌کند.

ثروتی که با انواع دستگیره بدست آوردم

دستگیره پنجره

ما می توانید دستگیره پنجره را مطابق با پنجره ای که خریداری کرده اید انتخاب کنید برای اینکار می توانید به سایتها مراجعه کنید و به عنوان مثال قیمت دستگیره پنجره را با طرحهای مختلفی مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

دستگیره پنجره دارای مدلهایی همچون یک طرفه، دوطرفه، مخفی، سرویسی، سوئیچی و غیره است که هر کدام دارای ویژگیهای خاصی است به این صورت که در مدل یک طرفه که یکی از شناخته شده ترین نوع نیز به حساب می آید.

دستگیره سوئیچی نیز همانند دستگیره سرویسی است که بسیاری از افراد آن را اشتباه می گیرند عملکرد این دستگیره به این صورت است که سیلندر قفل در آن تعبیه شده و برای پنجره های یو پی وی سی گزینه خوبی می تواند باشد.

ثروتی که با انواع دستگیره بدست آوردم

دستگیره کابینت

قیمت دستگیره کابینت متفاوت است انتخاب دستگیره کابینت مناسب کار سختی است چرا که همیشه سوالاتی در این مورد برای شما به وجود می‌آید مثلا چه دستگیره ای برای کابینت من مناسب است یا چه رنگی انتخابات کنیم تا بارنگ کابینت یکی در بیاید با اصلا چه دستگیره ای نصب کنم که علاوه بر زیبایی ظاهری کلاسیک و مدرن داشته باشه و هم از مد نیفتاده است

همیشه از این دستگیره درون کابینت ها استفاده می شود بلکه روی کمد دیواری به دلیل دارا بودن ارتفاع درب گزینه مناسبی هستند. ابعاد دستگیره مخفی بعد از بررسی خصوصیت ظاهری دستگیره نوبت به بحث اندازه و ابعاد دستگیره می رسیم عموما افراد از این دستگیره به دستگیره متری یا همان شاخه ای یاد می کنند این نوع از دستگیره که برای کابینت و کمد دیواری مورد استفاده قرار می گیرد به صورت متری خریداری می شود و با توجه به اندازه کابینت به متراژ مورد نظر برش داده می شود.

ثروتی که با انواع دستگیره بدست آوردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا