گردو راه موفقیت و کارآفرین شدن را نشانم داد

گردو تازه اعلا

مناطق مختلف کشور ما در زمانهای مختلف شروع به برداشت گردو تازه با پوست سبز می کنند و به این ترتیب قیمت گردو تازه اعلا با مناسب ترین به تدریج وارد بازار می شود.

سنت برداشت گردو تازه با پوست سبز به دوران باستان، با برخی از اولین اسناد استفاده از آنها در طول اشغال سرزمین سلتیک در بریتانیا و اسکاتلند در حال حاضر یافت می شود.

قیمت گردو تازه با پوست سبز از مغز گردو ارزان تر است زیرا پس از خرید گردو تازه پوست سبز به کار اضافی جهت حذف پوستها نیاز است و در نهایت از دو کیلو گردو پوست سبز مقدار مغز گردو بدست آمده بیشتر از گردو با پوست است.

گردو راه موفقیت و کارآفرین شدن را نشانم داد

گردو پوست کاغذی

گردو منبع بسیار خوبی از آهن و مینرال می باشد. البته قیمت گردو پوست کاغذی در بازار داخلی و خارجی افزایش یافته است، اما خواص دارویی و درمانی آن سبب شده است که بیشتر خانواده‌ها از گردو استفاده کنند. شما می توانید برای آگاهی از قیمت عمده گردو پوست کاغذی با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

بدون شک گردو یکی از بهترین مغز های آجیل می باشد، که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان تمایل بالایی برای مصرف این ماده غذایی دارند، گردو را می توان به صورت خام و همچنین پخته مصرف نمود، ایرانیان از زمان قدیم با استفاده از گردو، انواع غذاها را تهیه می نموده اند. البته امروزه قیمت فروش گردو افزایش یافته است، به دلیل خشکسالی بسیاری از درختان گردو در سطح کشور گردو بسیار کمی را تولید می کنند، همچنین تغییرات آب و هوایی سبب شده است که در برخی از مناطق گردو تولید نشود.

گردو راه موفقیت و کارآفرین شدن را نشانم داد

گردو خارجی

قیمت گردو خارجی افزایش یافته است و اروپا بزرگترین بازار جذاب واردات گردو خارجی در جهان است که تقریبا نیمی از وادرات را با قیمت جذاب تشکیل میدهد و واردات گردو اروپایی به دلیل گرایش مصرف‌کنندگان به تغذیه سالم در حال رشد است.

گردوهای خارجی به ندرت با پوست معامله می شوند و به صورت طبیعی خشک می شوند و معامله گردو  خارجی با پوست حدود یک سوم تجارت بین المللی را تشکیل می دهد که می تواند بر قیمت گردو خارجی در ایران و نقاط مختلف تاثیر گذار باشند.

معمولا گردوهای خارجی را بعد از جدا کردن پوسته با مغز گردو تویسرکان را بررسی و سپس به فرم های مختلف معامله می شوند و محبوبیت گردو خارجی به دلیل مزایای مختلف در سلامت می تواند در افزایش قیمت گردو خارجی در بازار تاثیر بگذارد.

قیمت گردو خارجی در بازار در بسیاری از کشورها  قابل افزایش است، اما تولیدکنندگان عمده جهان چین و ایالات متحده هستند.

گردو راه موفقیت و کارآفرین شدن را نشانم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا