رب گوجه شاهکاری را در زندگی من خلق کرد

رب گوجه طبیعی

گوجه فرنگی های محلی و گلخانه ایی هرکدام دارای مزایا و معایبی است که به اختصار به آنها می پردازیم در کل گوجه فرنگیهای محلی ربهای کمتری می دهند اما رب گوجه طبیعی هستند که دیرتر کپک می زند و ماندگاری بالاتری نسبت به مدلهای گلخانه ایی خود دارند. از این رو گوجه فرنگی های گلخانه ایی دارای زیبای ظاهری بهتری هستند که البته قیمت آنها را نیز بالا برده است ولی خب برای رب دهی عالی هستند و رب بالایی از خود می دهند و در واقع هر ۱۰۰کیلو گوجه گلخانه ایی که خریداری و بهره برداری می شود حدود ۲۰ کیلوگرم رب می دهد.

رب گوجه شاهکاری را در زندگی من خلق کرد

گوجه فرنگی برای رب

گوجه فرنگی برای رب از دسته صیفی جات محبوب و پرکاربرد می باشد که ما توانسته ایم مرغوب ترین و تازه ترین مدل های آن را برای تهیه عصاره آن برای شما مهیا و عرضه کنیم. امروزه یکی از صیفی جاتی که به شدت مورد توجه تاجران برای صادرات و مصرف کنندگان قرار گرفته است گوجه فرنگی برای رب به شمار می رود. به طوری که این محصول دیگر در سفره ای نیست که یافت نشود و اشپزی نیست که ان را نشناسد. گوجه فرنگی برای رب هم به صورت خام و هم به صورت پخته مصرف میشود البته باید متذکر شد که خشک شده این محصول نیز موجود میباشد و برای مصارف مختلف به کار میرود.

رب گوجه شاهکاری را در زندگی من خلق کرد

گوجه فرنگی قرمز

محصول گوجه فرنگی قرمز در حیطه کشاورزی به مضمون تره بار (در بخش سبزیجات) و در بخش گیاه شناسی به عنوان میوه شناخته می شود. بوته گوجه فرنگی بسیار لطیف بوده و حساس به سرما است این گیاه به طور معمول تا 90 سانتی متر رشد می کند و برای رشد ان نیاز به مراقبت های فراوانی است که در مزارع ما تمامی مراقبت ها زیر نظر صورت می گیرد تا بوته های گوجه فرنگی بتوانند محصولی با کیفیت را ارائه دهند. از انجایی که نه تنها کشور ما بلکه تقرییا تمامی کشور ها طالب این میوه قرمز رنگ هستند گوجه فرنگی در تمامی فصول در بیشتر استان های کشور الخصوص در جنوب ایران کشت می شود تا بتواند پاسخ گوی نیاز اجتماع باشد.

رب گوجه شاهکاری را در زندگی من خلق کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا