تلاش و کوشش هوشمندانه رمز موفقیت من بود

لباس مجلسی کوتاه

یکی از اتفاقاتی که امروزه در مجالس و مهمانیهای مختلف باب شده است ست کردن لباس مجلسی کوتاه یا پوشیده برای افرادی که به مهمانی دعوت شده اند، باهم است و این کار می تواند باعث جذاب تر شدن و شیک شدن مهمانی و اعضای شرکت کننده در مهمانی بشود.

به این کار یعنی ست کردن لباس افراد شرکت کننده در مهمانی را قرار دادن تم خاصی برای آن مهمانی گفته می شود و این کار را معمولاً کسی که مهمانی را برگزار می کند با سلیقه شخصی خود انتخاب می کند.

یکی از تم هایی که در این مهمانی ها استفاده می شود ترکیب رنگ سفید و سیاه باهم است و افراد حاضر در مهمانی می توانند با روشهای مختلفی این تم را رعایت کنند.

 رایج ترین نوع لباس پوشیدن آقایان با ترکیب رنگ سفید و مشکی، پوشیدن شلوار مشکی به همراه کفشی با همین رنگ و پیراهن سفید مردانه ساده است که بسیار زیبا می باشد همچنین مردان برای جذابتر شدن خود می توانند از کروات استفاده کنند.

تلاش و کوشش هوشمندانه رمز موفقیت من بود

لباس مجلسی شیک

بسیاری از افراد در هنگام خرید به دنبال لباس مجلسی شیک زنانه لمه کوتاه بوده که در کنار جلوه خاص بسیار راحت نیز می باشد. جنس پارچه لمه به گونه ای می باشد که براق می باشد و معمولا با پارچه های ساده ست می شود.

در عین حال می توانید از انواع لباسهای لمه را با شلوار جین اسپرت ست کرد تا یه استایل جوان پسند را تجربه کرده و از جلوه ی زیبای آن لذت ببرید.

تاپ های از جنس لمه را می توان با انواع کت وشلوار یا دامن ست کنید زیرا سادگی پارچه ی آنها و براقی لمه بسیار چشم نواز و خاص می باشد.

تلاش و کوشش هوشمندانه رمز موفقیت من بود

لباس مجلسی که لاغر نشون میده

خانم هایی که اندام چاق دارند با خریدن کیف چرم و لباس مجلسی پوشیده زنانه بسیار به مشکل می خورند زیرا لباسهای مجلسی طوری دوخته شده اند که بیشتر آنها تنگ می باشند و خانمهای چاق تمایل دارند لباس مجلسی که لاغر نشون میده تن کنند تا نواقص اندام آنها را به هم نریزد.

یکی از شیک ترین لباسهای مجلسی زنانه می تواند بلند و پوشیده آن باشد یا طرحهای زیبا و پارچه شکیل که زیبای یگدیگر را با هم دو چندان می کند. بعضی مراسمات به گونه ای است که ایجاب می کند فرد لباس مجلسی بلند بپوشد و بیشتر لباسهای بلند بسیار جذاب و خاص هستند.

تلاش و کوشش هوشمندانه رمز موفقیت من بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا