با الکل زندگی ام از ثروت اشباع شد

الکل سفید 96 درصد

انواع استفاده از پد الکلی اصفهان، الکل سفید 96 درصد و 70 درصد از مواد کشاورزی بسیار ارگانیک به دست می آید و در ساختن عطر ها و بادی اسپلش در ساختن بنزین سبز در ساختن ضد یخ و آب رادیاتور در ساختن کرم های آرایشی و بهداشتی در ساختن شیشه شور ماشین 90 درصد قابل استفاده در ساختن سرکه و داروها است که برای مشتریان دارای مجوز این محصول ارایه خواهد شد. همچنین در مراکز درمانی، بیمارستان برای ضدعفونی کردن محیط و دست ها استفاده میشود. اولین راه تشخیص این دو نوع الکل رنگ شعله ی آن است که رنگ شعله ی متانول سفید یا همان زرد رنگ است و رنگ شعله ی الکل 70 آبی است. دومین تفاوت در نقطه‌ی جوش این دو نوع محصول است در اتانول 96 در دمای پایین 78درجه به جوش ولی متانول در دمای 655 درجه سانتی گراد به جوش می آید به همین خاطر از الکل 96 درصد برای تولید ضد یخ استفاده می ‌کنند.

با الکل زندگی ام از ثروت اشباع شد

الکل سفید یک لیتری

الکل سفید یک لیتری یکی از پرکاربردترین انواع الکل می باشد. امروزه استفاده از الکل برای مبارزه با بیماریهای عفونی نظیر کرونا، امیکرون و بیشتر بیماریهای عفونی بسیار بیش تر از زمانهای قبل مورد توجه قرار گرفته است. ابتدایی ترین استفاده از الکل 96 درصد برای ضد عفونی کردن محیط به جای مواد شوینده نانو است که ما پیشنهاد میکنیم حتما از نوع 70 درصد استفاده کنید. اگر برای ضدعفونی کردن دستها و محیط نیاز به ضدعفونی کننده کردید باید به شما تاکید کنم که حتما از ضدعفونی کننده هایی که حاوی الکل هستند استفاده کنید زیرا فقط الکل می تواند سریع و بسیار قوی ویروس و میکروبها را از بین ببرد در نتیجه محصولاتی که ضدعفونی بدون الکل هستند فقط جنبه تزیینی دارند و شما فقط پول خود را صرف خرید یک ماده تزیینی کرده اید.

با الکل زندگی ام از ثروت اشباع شد

الکل سفید طبی

الکل سفید طبی به سبب خاصیت دارویی و درمانی خود از شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین الکل ها به شمار می رود. انواع الکل سفید در بازار به صورت عمده توسط نمایندگی ها در سراسر کشور به فروش می‌ رسند، اما خریداران برای خرید مستقیم الکل های سفید می توانند به روش های مختلف اقدام نمایند. بهترین روش برای خرید بدون واسطه الکل سفید مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع الکل است. در برخی مواقع این سایت های فروش، با اعمال تخفیفات شگفت انگیز بر قیمت فروش این محصولات سبب خرید مقرون به صرفه تر می شوند.

با الکل زندگی ام از ثروت اشباع شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا