در دریای ثروت شنا کردم

برنج طارم زنجان سنگی

برنج طارم زنجان از نمونه برترین انواع برنج در بازار کشور بوده که در زنجان و دیگر استان های شمالی کشور تولید می شود و از بهترین آن ها می توان به سنگی اشاره کرد و در سایت برنج استور موجود است.

برنج طارم زنجان که محبوب ترین نوع برنج در بازار کشور به شمار می رود، بسیار مرغوب و پرفروش بوده است و همچنین در نمونه های مختلفی چون سنگی، هاشمی، عطری و… دیده می شود.

در دریای ثروت شنا کردم

کراتین سکرت

گفتنی است که بعد از گذشت چند سل موادی به اسم کراتین سکرت وارد بازار شده است که کار را برای خانمها بسیار راحت کرده است، هر چند از نظر هزینه بسیار بالا می باشد اما یک مزیتی که دارد این می باشد که دیگر شخص برای رفتن به مهمونی یا هر مکان دیگر، نیاز به صرف زمان زیادی برای صاف کردن موهایش نمی باشد و موهایش کاملا صاف است.

بدون رعایت نکات لازم برای انجام کراتین، آسیب جدی به موهای شما وارد می شود که در این میان باید هزینه های زیادی را برای درمان موخوره و یا ریزش موی خود متحمل شوید، پس پیشنهاد می کنم هرگز خودتان در منزل همچین کاری را انجام ندهید. باید در نظر داشته باشید که انجام کراتین برای افراد کم سن اصلا مناسب نیست و معمولا باید سنی بالاتر از 18 سال داشته باشند و برای افرادی که سن کمی دارند و تمایل دارند تا موهای خود را صاف کنند از آنزیم تراپی استفاده کنند.

در دریای ثروت شنا کردم

کتیرا برای مو

درست است که کتیرا برای مو بسیار خوب و مقوی می باشد اما به طور کلی عوارض کتیرا برای مو همان زیاد مصرف کردن آن می باشد که زیاده روی در هر کاری خوب نمی باشد و ممکن است شما را دچار ناراحتیهایی کند.

کتیرا شیره گیاهی است که به همین نام معروف می باشد و بوته آن به شکل یک بوته ی کوتاه قد و تیغ دار است که در مناطق پر شیب کوهستانی معمولا رشد می کند، ایران نیز از بزرگ ترین مراکز تولید این گیاه شناخته شده است و معمولاً کتیراها بدون بو و مزه می باشند و به صورت محلول در آب استفاده می شوند.

کتیرا در ابتدا به صورت یک سطح خراش خورده و سفید رنگ مانند سنگ ریزه است و هنگامی که با آب مخلوط می شود به صورت ژله در می آید. از کتیرا در درمان گرمازدگی، افزایش قوای مردانه، فوق العاده بودن برای پوست و مو، بی اختیاری ادرار، درمان یبوست و بزرگ کردن سینه استفاده می شود.

در دریای ثروت شنا کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا