شیرین ترین لحظات زندگی ام با پول گذشت

روغن زیتون فرابکر

متخصصان مورد مباحثه در سایت خیارشور موافق هستند که روغن زیتون – به ویژه فرابکر – برای شما خوب است. در اینجا 11 مزیت روغن زیتون 3 لیتری برای سلامتی که توسط تحقیقات علمی تایید شده است، آورده شده است. روغن زیتون روغن طبیعی استخراج شده از زیتون، میوه درخت زیتون است. حدود 14 درصد از روغن را چربی اشباع شده تشکیل می دهد، در حالی که 11 درصد آن را چند غیر اشباع تشکیل می دهد، مانند اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3. اما اسید چرب غالب در روغن زیتون صنعتی یک چربی تک غیراشباع به نام اسید اولئیک است که 73 درصد از کل روغن را تشکیل می دهد. مطالعات نشان می دهد که اسید اولئیک التهاب را کاهش می دهد و حتی ممکن است اثرات مفیدی بر ژن های مرتبط با سرطان داشته باشد. چربی های تک غیراشباع نیز در برابر حرارت بالا کاملاً مقاوم هستند و روغن زیتون خوراکی فرابکر را به گزینه ای سالم برای پخت و پز تبدیل می کند. روغن زیتون فوق بکر نسبتاً مغذی است.جدا از اسیدهای چرب مفید، حاوی مقادیر کمی ویتامین E و K است.

شیرین ترین لحظات زندگی ام با پول گذشت

زمرد پنجشیر

یکی از انواع سنگهای زینتی زمرد پنجشیر می باشد، این سنگ در کشور افغانستان برداشت شده و با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود. این محصولات دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و خواص درمانی بالایی را شامل می باشند و در این مقاله خواص آنها را بازگو می کنیم. امروز با استخراج انواع متفاوتی از زمرد پنجشیر در کوهستانهای افغانستان می توان هزینه های زندگی در این خطه را تامین کرد، معادن پنجشیر در ارتفاعات کشوز افغانستان می باشد که در حدود ۴۰۰۰ متری بوده و باید پیاده به این قسمتها رجوع کرد.

شیرین ترین لحظات زندگی ام با پول گذشت

زمان تعویض روغن موتور ایرانول 16000

می دانیم که خودروها امروزه به یکی از ملزومات ضروری برای زندگی شهری تبدیل شده اند به همین دلیل سرویس قطعات یدکی یکی از اساسی ترین وظایف رانندگان می باشد تا بدین طریق از بروز خسارت جلوگیری نمایند. از نکات مهم این است که به زمان تعویض روغن موتور ایرانول 16000 بسیار دقت کنیم. روغن موتور یکی از ملزومات مهم مصرفی خوردروها می باشد که نوع ایرانول ۱۶۰۰۰ از مرغوب ترین ها در این سری است.

شیرین ترین لحظات زندگی ام با پول گذشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا