موفقیت را با تلاش به چنگ آوردم

پیله موا

این گیاه زیبا از نور مستقیم متنفر بوده و باید آن را در مکانی نگهداری کنیم که نور معمولی دارد، دقت داشته باشید که نور این گیاه نباید کم باشد چراکه باعث می شود.

رگه های رنگی که در بین برگهای پیله موا وجود دارد از بین بروند و گیاه سبز رنگ شود اگر علاقه دارید که گیاه پیله موا شما رشد بهتری داشته باشد.

باید نور به شکل غیر مستقیم به آن تابیده شود و در تابستان در هنگام ظهر باید آن را از جلوی پنجره برداشته تا برگهای آن در اثر گرما و نور زیاد نسوزند.

موفقیت را با تلاش به چنگ آوردم

پودر چاقی آلوورا

افرادی که خیلی لاغر هستند و بدنی ضعیف دارند برای درمان می توانند از پودر چاقی آلوورا استفاده کنند.

در نی نی سایت مشاهده می کنید که افرادی این روش را انجام داده اند و نتیجه ی خوبی هم از آن گرفته اند.

پودر آلوئه ورا علاوه بر چاقی و زیاد کردن اشتها فواید بسیار زیادی دارد: پودر آلوئه ورا با تقویت کردن ریشه مو باعث افزایش رشد مو می شود و از سلامتی مو مراقبت می کند.

شما می توانید کمی از پودر آلوئه ورا، را بر روی سر خود بریزید و  به آرامی مالش دهید، این کار از ریزش موی شما جلوگیری می کند، چون آلوئه ورا آنزیمی دارد که ریشه مو را متحرک می کند و باعث رشد مو می شود.

اگر از شوره یا خشکی سر رنج می برید و شوره باعث کاهش اعتماد به نفس در شما شده است می توانید از پودر آلوئه ورا استفاده کنید تا برای همیشه از آنها راحت شوید.

موفقیت را با تلاش به چنگ آوردم

پودر آلوورا

این پودر را یا با یک لیوان آب و یا آب میوه می توانید مخلوط کرده و سپس میل نمایید مصرف آن قبل از شام باعث می شود تا اشتهایتان باز شود.

لازم به ذکر می باشد تا در مورد طرز استفاده از پودر آلوورا این نکته را خاطر نشان نماییم که در زمان استفاده از میان وعده های خود سعی کنید از غذاهایی که دارای کالری بالا و پروتئین می باشند استفاده نمایید مانند: تخم مرغ آبپز، سیب زمینی آبپز و سبزیجات گریل شده.

برای پاسخ به این سوال که پودر آلوئه ورا را چگونه استفاده کنیم باید اشاره کرد که شما می توانید این پودر را به وسیله یک قاشق و یا پیمانه های موجود در بازار در داخل یک بطری آب بریزید و به راحتی آن را میل نمایید.

موفقیت را با تلاش به چنگ آوردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا