هیچ فرصتی را برای درآمد زایی از دست ندادم

ایزوگام ساده

امروزه با توجه به نوع و کاربرد ایزوگام ساده، قیمت آن نیز مشخص می شود که ما در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

در ساختمان سازی برای جلوگیری از خراب شدن و فرسودگی سقف از ایزوگام ساده استفاده می کنند.

ایزوگام ساده یک پوشش بسیار مقاوم است که از الیاف و قیر تشکیل شده که به وسیله ی حرارت و گرمای زیاد به سطح زمین می چسبانند.

این محصول از نفوذ کردن آب به لایه های زیری جلوگیری می کند که معمولا برای پشت بام ها و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

باند فرودگاه ها از دیگر مکان هایی هستند که نیاز به ایزوگام دارند، همچنین برای عایق کاری پل ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و مکان های بسیار دیگری استفاده می شود.

مراکز آبی برای جلوگیری کردن از نفوذ بیش از حد آب در استخرها از این محصول زیاد استفاده می کنند.

هیچ فرصتی را برای درآمد زایی از دست ندادم

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

در واقع ایزوگام سپهر گستر دلیجان از برندهای معروف و ثابت شده می باشد که سالیان بسیاری است که در این زمینه فعالیت می کند.

از مرغوب ترین ایزوگام ها در کشور، ایزوگام سپهر گستر دلیجان می باشد که تمامی نکات یک ایزوگام با کیفیت و استاندارد را دارا می باشد.

استفاده از ایزوگام در کشور ما سابقه طولانی ندارد.

در گذشته معمولا از روش های کاه گل کردن، آسفالت و قیرگونی کردن جهت عایق نمودن سازه ها در برابر هر گونه رطوبت استفاده می کردند.

با افزایش ساختمان ها و شهر نشینی نیاز به عایقی قوی تر احساس می شد که با تولید ایزوگام تحول بزرگی در زمینه ساخت و ساز روی داد.

هیچ فرصتی را برای درآمد زایی از دست ندادم

ایزوگام شرق

قیمت ایزوگام شرق با توجه به نوع جنس و کیفیت این محصول در سایر شهر های ایران متفاوت است و نمونه صادراتی این محصول قیمت بالاتری دارد.

ایزوگام شرق جزء محصولاتی است که در صنعت ساختمان سازی و برج سازی و بعضا دیوارهای ساختمان ها برای جلوگیری از ورود رطوبت بکار می رود.

ایزوگام شرق یک برند معتبر در صنعت عایق می باشد که هم اکنون شعبه اصلی آن در مشهد است و نمایندگی های بسیاری در شهرهای دیگر از این برند به چشم می خورد.

از این رو این شرکت تولید کننده ایزوگام با توجه به تنوع محصولاتی که دارد باعث شده حس رقابت در بین سایر رقیبان خود ایجاد نماید.

هیچ فرصتی را برای درآمد زایی از دست ندادم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا