با سرمایه کم نا باورانه میلیاردر شدم

ایزوگام درجه یک صادراتی

افزایش جمعیت در شهرها موجب شده تا استفاده بهینه از فضای موجود حائز اهمیت زیادی بوده و ضروری است برای بهره مندی از فضای سبز کافی چاره ای اندیشیده شود. ایزوگام درجه یک صادراتی مشخصات ویژه ای دارد که آن را برای استفاده در قسمت بام ساختمان و یا لابی که سقف پارکینگ به حساب می آید مناسب می کند. این نوع ایزوگام از قیر مرغوب و درجه یک ساخته شده و دارای کیفیت بالایی می باشد به طوری که از نفوذ رطوبت و ریشه دواندن درختان داخل گچ و سیمان جلوگیری می کند.

با سرمایه کم نا باورانه میلیاردر شدم

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان عایق های رطوبتی ایزوگام را در 10 کلاس و گرید متفاووت داخلی و صادراتی تولید می کنند و وارد مرحله صادرات می کنند. در ادامه انواع ایزوگام می پردازیم: ایزوگام دلیجان به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه می باشد، ایزو گام ها وزن های متفاوتی دارند که باید توجه کنید ایزوگامی با ضخامت پایین خریداری نکنید. علاوه بر آن انواع به صورت سفارشی با پوشش های فویل دار و دورونایلکس و طرح دار (استخری، چمنی، آجری و …) وجود دارد. از جمله مزایای ایزوگام شامل این موارد می باشد. عایق مناسبی برای جلوگیری از رطوبت است و سطح مورد نظر را کاملا ایزوله می کند. مقاومت کششی بالای ایزوگام که در برابر ترک ها مقاومت  کششی بسیار بالایی دارد. عمر بالای ایزوگام که بطور میانگین ۱۰ تا 15 سال است که البته به جنس ایزوگامی که استفاده می شود و نوع نصب آن بستگی دارد که اگر جنس آن مرغوب و نصب ان با دقت و مهارت انجام گیرد تاثیر بسیاری در عمر آن دارد. قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای ایزوگام که قابلیت نصب بروی بدنه دیوارها، شیروانی ها و استخرها را دارد.

با سرمایه کم نا باورانه میلیاردر شدم

ایزوگام در کابل

ایزوگام در کابل دارای انواع مختلفی می باشد. ایزوگام ها علاوه بر عایق بندی ساختمان و منازل تقش مهمی در استخر های شنا و پرورش ماهی دارند. از آنجایی که استخر ها معمولا با آب پر می شوند و مدت زیادی آب را در خود جای می دهند حتما باید عایق بندی شوند. استفاده از ایزوگام های روکش دار سرامیکی برای پوشاندن و عایق کردن استخر مناسب تر می باشد. به طور کلی می توان گفت برای عایق بندی کردن کف پشت بام بهتر است از ایزوگام های آلومینیومی استفاده کنیم زیرا در معرض نور خورشید آسیب کمتری می بینند.

با سرمایه کم نا باورانه میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا