با یک محصول طلایی اقتصاد کشور را تصاحب کردم

خوراک ماهی بیضا

خوراک ماهی بیضا برای پرورش این نوع ماهی ها اهمیت بالایی دارد. فرآیند تولید خوراک در چند دهه گذشته تحول بسیار زیادی پیدا کرده است و با گسترش پرورش ماهی در کشور نیاز به تولید خوراک نیز افزایش چشمگیری یافته است. به این ترتیب سالانه هزاران تن از این محصول تولید و در بازار آن توزیع می گردد. نحوه تولید خوراک در اوایل به صورت پودری بوده یعنی ماده اولیه طبق فرمول مشخصی با یکدیگر ترکیب شده و به صورت خوراک پودری مورد استفاده قرار می گرفت. اما در سال‌های اخیر تکنولوژی ساخت پلت گسترده یافته است و برای خوراک ماهی بیضا از تین محصول استفاده می شود.

با یک محصول طلایی اقتصاد کشور را تصاحب کردم

خوراک ماهی بتا

کارخانه تولید خوراک ماهی بتا در حوزه بهداشتی همه امتیازات و مجوزهای لازم را دارد و مسئول فنی دامپزشکی به صورت مرتب کنترل کیفی خوراک را انجام می دهد. خوراک مذکور به لحاظ آنالیز غذایی کاملاً مورد بررسی قرار گرفته است و در آزمایشگاه تجزیه خوراک که در محل کارخانه احداث شده است. خوراک تولیدی به صورت مرتب آنالیز می شود تا میزان ارزش غذایی آن مشخص گردد به عنوان مثال میزان پروتئین، روغن یا نمک و سایر مواد دیگر آن بررسی می گردد. قیمت خوراک ماهی بتا شگفت انگیز است و همین باعث رونق در خرید و فروش آن شده است. خوراک تولیدی به صورت مرتب آنالیز می شود تا میزان ارزش غذایی آن مشخص گردد به عنوان مثال میزان پروتئین، روغن یا نمک و سایر مواد دیگر آن بررسی می گردد. به این شرکت پرورش دهنده دانش بیشتری در مورد نوع خوراک خریداری شده داشته باشد. در این کارخانه مواد اولیه قبل از وارد شدن به مرحله تولید خوراک از نظر سلامتی و میزان مواد غذایی بررسی می ‌شوند.

با یک محصول طلایی اقتصاد کشور را تصاحب کردم

غذای ماهی پرورشی

صادرات محصول  غذای ماهی پرورشی تاثیر بسیار زیادی در رشد اقتصاد کشور داشته و صادر کنندگان و تاجران معتقدند که با فعالیت در این زمینه توانسته ارز زیادی را وارد کشور کنند. خوراک ماهی پرورشی از پودر ماهی، گندم، گلوتن، ارزن و غیره تشکیل می شود. این مواد ابتدا آسیاب شده و سپس به شکل پودر در می آید. بسته بندی این محصول توسط دستگاه‌های مجهز و مدرن انجام گرفته و تولید کنندگان توانسته اند تمامی نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام بسته بندی محصول رعایت کنند و در نهایت کالایی بهداشتی را به بازار عرضه کرده‌اند.

با یک محصول طلایی اقتصاد کشور را تصاحب کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا