ردکردن این

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

در این مقاله، بهترین برنامه‌های بانکی برای انجام سریع امور بانکی و پرداخت و... را به شما معرفی می‌کنیم.

مجله فناوری تلفن همراه – با پیشرفت‌های فراوانی که هرروز در حوزه‌ی فناوری شاهد آن‌ هستیم، بسیاری از امور اداری و مالی اکنون به‌جای روش حضوری با راهکارهای غیرحضوری انجام‌دادنی است. استفاده از روش‌های نوین باعث می‌شود در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و کارهای خود را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرید.

در‌این‌میان، بانک‌ها از‌جمله سازمان‌های پیشرویی هستند که سعی می‌کنند همواره خود را با جدیدترین فناوری‌های روز همگام کنند. قطعاً بسیاری از ما هرروز با کارهای مختلف بانکی سروکار داریم؛ ازجمله واریز و برداشت پول، انتقال پول، پرداخت قبوض، دریافت موجودی، حواله‌های بانکی و پرداخت اقساط تسهیلات.

تا همین چند‌ سال قبل، برای انجام کوچک‌ترین کارها مثل پرداخت قبض مجبور بودیم ساعت‌ها در صف‌های طولانی بانک‌ها صبر کنیم؛ اما امروزه با نصب اپلیکیشن بانکی می‌توانید تقریباً همه‌ی امور مربوط را به‌راحتی و در کم‌ترین زمان‌ممکن انجام دهید. در این مقاله، بهترین اپلیکیشن‌ها را برای انجام امور بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS به شما معرفی می‌کنیم.

۱. همراه کارت

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

همراه‌کارت ازجمله برنامه‌های قدیمی‌ و کاربردی‌ پرداخت ایرانی است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۳ و زیرنظر بانک آینده آغاز کرد. این اپلیکیشن امکان کارت‌به‌کارت از مبداُ ۳۱ بانک فعال در کشور را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه‌ی جذاب می‌توان به امکان شارژ انواع سیم‌کارت‌های اعتباری (همراه‌اول و ایرانسل و رایتل)، خرید بسته‌های اینترنت موبایلی، استعلام مانده‌ی حساب‌های بانکی، استعلام و پرداخت قبض موبایل و سایر قبض‌های خدماتی (برق، گاز، آب، تلفن و…)، ارائه‌ی گزارش‌های مربوط به اعتبار بانکی، پرداخت و کمک به سازمان‌های خیریه، استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن اشاره کرد.

ازجمله خدمات خاصی که همراه‌کارت ارائه می‌دهد، می‌توان به قابلیت ورود امن اشاره کرد که از سه‌ روش پین‌کد و تشخیص‌ چهره و اثرانگشت اشاره کرد. همچنین، این برنامه امکان دریافت پول از دیگران را دراختیار شما قرار می‌دهد و گزینه‌ای مخصوص برای این‌ کار دارد. هنگام انجام کارهایی مثل کارت‌به‌کارت علاوه‌بر واردکردن مستقیم شماره‌ی کارت مقصد، می‌توانید آن را مقابل دوربین قرار داده و اپلیکیشن به‌طور‌خودکار شماره کارت مدنظر را شناسایی خواهد کرد تا در وقت شما صرفه‌جویی شود.

پس از انجام تراکنش‌ها، رسید تصویری و نوشتاری آن دراختیار کاربر قرار می‌گیرد تا براساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. علاوه‌براین، امکان چاپ رسید‌ها برای نگه‌داری فیزیکی دراختیار شما قرار دارد. همراه‌کارت کیف‌پول الکترونیکی مخصوصی نیز برای هریک از کاربران در نظر گرفته است که با استفاده از آن می‌توان تراکش‌های کوچک مثل خرید شارژ را حتی سریع‌تر از قبل انجام داد.


۲. تاپ

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

سوپر اپلیکیشن پرداخت تاپ، خدمات متنوع پرداخت، گردشگری و تفریحاتی، خدمات خودرو، مالی و اعتباری، بازار سرمایه و… را با روشی آسان دردسترس کاربران خود قرار داده است. تاپ زیرنظر بانک مرکزی و شبکه‌ی شاپرک و دیگر نهادهای قانون‌گذار کشور فعالیت می‌کند. این برنامه بستری با امنیت بسیار زیاد را آماده کرده است و تحت پشتیبانی بانک پارسیان قرار دارد. طبق اعلام وب‌سایت رسمی تاپ، بیش‌ از ۵۰ خدمت مبتنی‌بر گوشی‌های هوشمند در این برنامه ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند همه‌ی نیازهای مالی و بانکی خود را در دسته‌بندی‌های مختلف رفع کنند.

تاپ نیز مثل سایر اپلیکیشن‌های پرداخت ایرانی، از قابلیت‌هایی مثل کارت‌به‌کارت، پرداخت قبض‌های خدماتی، خلافی خودرو، عوارضی و… پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید حتی کارهایی مثل استعلام ممنوع‌الخروجی را با تاپ بگیرید. این اپلیکیشن امکان استعلام مانده‌حساب و خرید شارژ برای انواع سیم‌کارت‌های اعتباری را نیز فراهم کرده است و علاوه‌براین بسته‌های اینترنتی موردنیازتان را به‌طورمستقیم ازطریق این برنامه می‌توانید بخرید. کیف‌پول داخلی تاپ نیز به شما کمک می‌کند تا عملیات‌های پرداخت پول مثل خرید شارژ را با سرعت بیشتر از سایر روش‌های پرداخت آنلاین انجام دهید.


۳. آسان پرداخت (آپ)

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

آسان پرداخت که با نام آپ نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرامکانات‌ترین برنامه‌های پرداخت موبایلی ایرانی است که می‌توان از آن برای سرعت‌بخشیدن به بسیاری از امور روزانه‌ی مالی استفاده کرد. خدمات آسان پرداخت ابتدا با کد دستوری #۷۳۳* دردسترس بود و پس‌از‌آن به‌صورت اپلیکیشن و با قابلیت‌های بسیار بیشتر دردسترس قرار گرفت.

آپ امکاناتی مثل انتقال وجه کارت‌به‌کارت، خرید بسته‌های اینترنتی برای همه‌ی اپراتورهای تلفن‌همراه و اینترنت خانگی، خرید شارژ، پرداخت انواع قبض‌های خدماتی مثل موبایل، برق و آب و پرداخت وجه به مؤسسات خیریه را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه امکان کارت‌به‌کارت از مبداً ۳۳ بانک و مؤسسه‌ی مالی فعال در ایران را فراهم کرده است. همچنین، می‌توانید با این اپلیکیشن بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما خرید و پرداخت‌های مربوط به ثبت اسناد و مالاک و قوه‌ی قضاییه‌ را انجام دهید. از‌جمله ویژگی‌های جذاب دیگر آسان پرداخت می‌توان به خدمات امداد خودرو، پارکینگ، بزرگراه، دسترسی به خدمات بیمه و رزرو هتل اشاره کرد.


۴. اپلیکیشن ۷۲۴

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

سامانه‌ی ۷۲۴ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ و زیرنظر بانک سامان آغاز کرد. این سرویس ابتدا ازطریق کد دستوری #۷۲۴* دردسترس کاربران بود و مدتی بعد در قالب اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند و با امکانات بیشتر و کاربری آسان‌تر ارائه شد.

ازجمله امکانات ۷۲۴ می‌توان به کیف‌پول داخلی برای انجام سریع‌تر و آسان‌تر پرداخت‌ها، کارت‌به‌کارت، استعلام مانده حساب بانکی، استعلام و پرداخت قبض‌های خدماتی (آب، تلفن، برق و…)، خرید بسته‌های اینترنت، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری، پرداخت مستقیم به مؤسسه‌های خیریه، دسترسی به خدمات سهام عدالت، دسترسی به خدمات بیمه، خرید انواع بلیت، پرداخت عوارضی و… اشاره کرد.

۷۲۴ قابلیت جذابی به‌ نام سپ‌پی ارائه می‌دهد که با استفاده آن می‌توان ازطریق اسکن کد سپ‌پی یا ورود کد آن، بدون استفاده از کارت‌ فیزیکی، کالا یا خدمات مدنظرتان را خرید. علاوه‌براین، پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان می‌توانند ازطریق این برنامه به‌راحتی گزارش کارت‌خوان خود را دریافت کنند.


۵. هف‌هشتاد

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

هف‌هشتاد یکی دیگر از برنامه‌های محبوب پرداخت ایرانی است که می‌توان ازطریق آن بسیاری از امور بانکی و مالی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. شما می‌توانید از این برنامه برای انتقال‌ وجه کارت‌به‌کارت استفاده کنید. همچنین، برای خدمات دیگری مثل پرداخت قبض‌های خدماتی، خرید شارژ، بسته‌ی اینترنتی، کمک به مؤسسه‌های خیریه، استعلام موجودی حساب بانکی، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، استعلام خلافی خودرو و… از این برنامه استفاده کنید.


۶- بانکینو

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

بانکینو وابسته به بانک خاورمیانه، یکی از نئوبانک‌های بسیار جذاب ایرانی است که امکان انجام بسیاری از امور بانکی را بدون مراجعه‌ی حضوری فراهم کرده است. شما برای افتتاح حساب نیز نیازی به مراجعه به شعبه‌های بانک نخواهید داشت و فقط با نصب اپلیکیشن و دنبال کردن مراحل احرازهویت هوشمند، می‌توانید نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید و پس از چند روز کارت فیزیکی آن به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.

همه‌ی قابلیت‌هایی که کارتهای بانکی معمولی ارائه می‌دهند، ازجمله کارت‌به‌کارت، خرید از دستگاه‌های کارت‌‌خوان، دریافت وجه و انجام همه‌ی خدمات بانکی با دستگاه‌های خودپرداز و غیره، ازطریق کارت بانکینو نیز دردسترس شما است. البته مهم‌ترین مزیت این سرویس، اپلیکیشن موبایلی آن است که امکانات بسیار جذابی دراختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال این برنامه به‌طور هوشمند می‌تواند انتقال پول را برای شما انجام دهد و به‌عنوان مثال برای مبالغ بالا از ساتنا و پایا استفاده می‌کند. شناسایی هوشمند شماره کارت مقصد با اسکن ازطریق دوربین، امنیت بالا، امکان مشاهده‌ی ریز تراکنش‌ها به‌تفکیک نوع آن‌ها، خرید مستقیم و سریع شارژ، بسته‌ی اینترنت و غیره، ازجمله ویژگی‌های جذاب دیگر بانکینو است. این برنامه همچنین امکان دریافت وام فوری براساس امتیاز گردش حساب شما را فراهم کرده است و ازطرف دیگر می‌توانید موجود خود را برای کسب سود ۱۸ تا ۲۴ درصد به‌سادگی و با چند مرحله‌ی آسان، سرمایه‌گذاری کنید.


۷- بلوبانک

معرفی بهترین برنامه‌های بانکی موبایل

بلوبانک یکی دیگر از نئوبانک‌های ایرانی است که تحت‌نظر بانک سامان فعالیت می‌کند. این برنامه مثل بانکینو امکان افتتاح حساب و استفاده از همه‌ی خدمات بانکی مرتبط با کارت‌های فیزیکی بانکی را بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری، ارائه می‌دهد.

ازجمله امکانات بلوبانک می‌توان به رابط‌کاربری بسیار زیبا و ساده‌ی آن اشاره کرد. این برنامه قابلیت تشخیص خودکار شماره‌ی کارت مقصد ازطریق دوربین گوشی، شناسایی هوشمند نوع انتقال وجه (کارت‌به‌کارت، ساتنا، پایا)، گزارش ریز کارکرد حساب براساس موضوع (خرید، پرداخت قبض و غیره)، سیستم قلک داخلی، امکان خرید شارژ و بسته‌ی اینترنت، پرداخت قبض و بسیاری موارد دیگر را به کاربران خود ارائه می‌کند.

یکی از امکانات جذاب بلوبانک، بخش مدیریت مالی آن است که گزارش‌های بسیار دقیق و مفیدی را به‌همراه نمودارهای گرافیکی برای بازه‌های زمانی مختلف به شما نشان می‌دهد تا بدین‌ترتیب نظارت بسیار دقیقی بر هزینه‌ها و درآمدهای خود داشته باشید. بلوبانک همچنین سود ۱۰ درصدی بابت موجودی به شما ارائه‌ می‌دهد و آن را به‌طور ماهانه و خودکار به حساب شما اضافه می‌کند.

اشتراک‌گذاری:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

192-192-263-min
خواندنی
آموزش روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام
آموزش دائمی کردن خط همراه اول
ساها در جمع ۵ ایرلاین برتر کشور با کمترین تاخیر در پروازها
بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از محدوده نقاط حادثه خیز در غرب استان تهران و هماهنگی با سازمان راهداری جهت رفع آن نقاط
پلیس راهور با مردم و در کنار مردم برای امنیت بیشتر
بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران /لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال
بازدید رییس پلیس راهور فراجا از محورهای شرق استان تهران
بهترین گوشی‌های سری ردمی شیائومی برای خرید در زمستان 1402
مزایا و معایب گوشی‌های هوشمند شیائومی
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳
تاکید بر نقش چشمگیر تبلیغات در رشد صنایع فرهنگی و خلاق
بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ در پاییز 1402
ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل و کامپیوتر
تفاوت آیفون اکتیو و نات اکتیو را چطور متوجه شویم؟
راه‌اندازی مرکز نوآوری پزشکی در کشور با مشارکت همراه اول
دسته بازی کامپیوتر را چگونه به موبایل اندروید متصل کنیم؟
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد
وی پی ان VPN چیست؛ نحوه کار آن به چه صورت است؟
دیوار و شیپور ضوابط آگهی های مسکن را پذیرفتند
۹ توصیه برای تقویت امنیت در تلگرام
بستن تبلیغات پیامکی همراه اول و ایرانسل
بهترین بازی‌ های آیفون
آغاز ثبت‌نام مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی رجا برای ترم تحصیلی جدید
حضور استارتاپ ایرانی در جیتکس مراکش
تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۴۸ میلیون نفر عبور کرد
چند راه ساده برای اسکرین شات در سکرت چت تلگرام
مسئولیت اجتماعی؛ نقش مردم و تکلیفِ مسئولان
کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها» منتشر شد
معرفی گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون تومان
15 روش برای افزایش سرعت موبایل
تشخیص گوشی آیفون تعمیر شده
ارز نیمایی ترفند سوءاستفاده گران برای انحصاری شدن عرضه و فروش موبایل
چگونه شماره مجازی بسازیم؟
ضرورت بازسازی ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب
چگونه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنیم؟
آیا برگرداندن چت ها و پیام های پاک شده تلگرام امکان‌پذیر است؟
نقل فرصتی برای شروع دوباره و هوشمندانه
مأمور رساندن شما به سرزمین ثروت انتخاب شد
کلاس هایی که برای موفقیت شرکت کردم
فکری که از من یک ثروتمند ساخت
زمان را تلف نکنید و با چیپس میوه آغاز کنید
با یاری کردن دیگران به موفقیت رسیدم
با این روش میلیونری خودساخته شدم
با استراتژی نیروی محرک ثروت را روشن کنید
فقط با رعایت یک اصل جذاب پولدار شدم
شبکه‌های اجتماعی
پربیننده‌ترین
دسته‌بندی‌ها
تبلیغات متنی
پیشنهاد سردبیر