ثروت با لبخند به سراغ من آمد

لباس کار تاسیساتی

لباس کار تاسیساتی دارای قدمت بالایی می باشد که در اوایل ظهور آن برای کارگران صنعت زغال سنگ استفاده شده است و روزبروز شاهد افزایش استفاده از آن هستیم.

امروزه از لباس کار تاسیساتی برای کارگران بیشتر صنعت ها استفاده می شود. زیرا این نمونه از لباس ها دارای ویژگی هایی می باشند که کارگران از اغلب حوادث حفظ خواهند کرد.

لباس های تاسیساتی به صورت یک تکه و دو تکه تولید می شوند. لباس های تاسیساتی به صورتی هستند که بخش بالاتنه و پایین تنه ی ان ها کاملا به هم وصل می باشند.

این گونه لباس ها هیچ گونه مانعی برای کار ایجاد نمی کنند علاوه بر آن لباس های تاسیساتی بسیار راحت و آزاد می باشند.

ثروت با لبخند به سراغ من آمد

لباس کار خنک کننده

جنس این لباس ها متفاوت است، برزنت یا پارچه های سبک تر که بر اساس نوع شغل از انواع آن ها استفاده می شود. لباس کار خنک کننده یکسره باید دارای وزن پایین باشند که برای طولانیمدت بتوان آن ها را بر تن کرد، برای این منظور از پارچه های سبک استفاده می کنند.

برخی لباس های خنک کننده فقط از نوع جلیقه هستند و برخی دیگر لباس های یکسره که از گردن تا مچ پا را می پوشاند. خرید لباس کار خنک کننده بر حسب نوع شغل و مدت زمان پوشیدن آن ها صورت می گیرد.

برای خرید این لباس ها باید به جنس پارچه و وزن آن ها دقت کرد. همچنین ایمنی لباس اهمیت بالایی دارد و باید فن ها به طور مطمئن نسب شده باشند. این فن ها معولا درون جیب های داخلی لباس ها تعبیه می شوند.

ثروت با لبخند به سراغ من آمد

لباس کار برق

بدون شک شما در هر حرفه و شغلی که باشید، باید لباس و تجهیزات مربوط به آن کار را دارا باشید. برقکاران و مهندسان برق اغلب در معرض برق گرفتگی و آتش سوزی می باشند.

لباس مورد استفاده در کار برق باید از سر تا نوک انگشتان پای برقکار را در بر گیرد. لباس کار برق تنها محدود به یک یونیفرم ساده که بالا تنه را محافظت کند نمی شود.

لباس های گشاد یا تنگ مانع کار کردن برقکاران و مهندسان می شود. در طراحی و ساخت لباس کار برق نباید از زیپ و دکمه های فلزی استفاده شود.

استفاده از پارچه های نخی اما ضخیم جهت عایق بهتر در طراحی این لباس بسیار مهم است. کوچک بودن اندازه جیب های دوخته شده یکی دیگر از مواردی است که باعث راحت تر شدن کار مهندس برق می شود.

ثروت با لبخند به سراغ من آمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا