با یادگیری عادات ثروتمندان زندگی خود را از فقر نجات دادم

آلو بخارا در تهران

آلو بخارا در تهران با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. فواید و خواص جادویی آلو بخارا خشک برای سلامتی بدن نیز بسیار قابل توجه است. این یک افزودنی خوب برای یک میان وعده یا صبحانه است، که اثرات بسیاری بر روی سلامتی بدن خواهد داشت. آنتی اکسیدانهای موجود در آلو از بروز بیماریهای قلبی عروقی جلوگیری می کند، سطح کلسترول “بد” را کاهش می دهد و یکی از خواص اصلی آنها کاهش خطر ابتلا به تومورهای بدخیم است. برای معده، آلو منبعی از مواد با ارزش از جمله فیبر غذایی است. فعالیت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و تأثیر مفیدی بر دیواره های روده دارد، همچنین از جمله خواص مفید آن سهولت فعالیت روده است. البته میوه خشک منع مصرف دارد و برای کسانی که مشکلات روده یا آلرژی غذایی دارند توصیه نمی شود. استفاده بیش از حد و مکرر از آلو، موجب اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، اسهال و نفخ می شود، مانند همه خوراکیها، مصرف این محصول نیز در حد اعتدال خوب است.

با یادگیری عادات ثروتمندان زندگی خود را از فقر نجات دادم

آلو خشک ترش

از مهمترین و بارزترین ویژگی های موجود در آلو خشک ترش را می توان به گوشتی بودن، هسته های ریز، طعم و مزه ترش و ملس، مناسب برای تهیه انواع خورشتها و غذاهای سنتی استفاده نمود. ماندگاری عالی و طولانی مدت در صورت نگهداری در شرایط مناسب با بسته بندی های عالی و غیره اشاره کرد که میتوان آن را در مکان های کاملا خنک و خشک مانند یخچال برای مدت زمان طولانی استفاده و نگهداری کرد. همچنین آلو خشک با وجود طبیعت سردی که دارد در انواع غذاهای ایرانی بسیار پرکاربرد می باشد که با وجود غنی بودن از مواد مغذی مانند: پتاسیم، توانسته در درمان افرادی که دچار ناراحتی فشار خون بالا هستند بسیار حائز اهمیت باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

با یادگیری عادات ثروتمندان زندگی خود را از فقر نجات دادم

آلو سیاه

امروزه قیمت آلو سیاه تازه با توجه به نوسانات ارزی، دچار تغییرات زیادی شده است، اما به دلیل خواص و فواید این میوه بسیار خوشمزه همچنان در اولویت خرید می باشد. آلو سیاه تازه، یک میوه خوشمزه و و خوش عطر از خانواده میوه های تابستانی محسوب می ‌شود. آلو سیاه تازه فیبر و آب زیادی دارد لذا در تابستان و هوای گرم به علت تعریق زیاد و در نتیجه کم شدن آب بدن برای رفع عطش گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. این میوه مملو از مقادیر ویتامین‌ها و مواد معدنی است. آلو سیاه تازه به دلیل مقادیر بالای ویتامین C قابلیت جذب بالای آهن را دارد.

با یادگیری عادات ثروتمندان زندگی خود را از فقر نجات دادم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا