تمام ‌و کمال ثروتم را با پشتکار کسب کردم

توت خشک خانگی

توت خشک خانگی محصولی ارگانیک و پرخاصیت است که به دلیل عدم استفاده از مواد نگهدارنده امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. توت خشک یکی از انواع خشکباری است که به خاطر تنوع در نوع محصول، خریداران بی شماری خواهان آن می باشند. شهر های اصلی تهیه توت خشک شامل مشهد، یزد، تهران، اصفهان و کردستان می باشد که تامین کننده ارقام صادراتی توت خشک هستند و معمولاً صنعت تولید توت خشک خانگی در این شهر ها وسعت بیشتری دارد. معمولاً در فصل برداشت توت خشک که اواسط تا اواخر بهار است باغداران این میوه را به تولید کنندگان توت خشک فروخته و در این میان تولید کنندگان خانگی هم بخشی از این صنعت را تشکیل می دهند که محصول آن ها میان برخی اقشار طرفداران زیادی دارد.

تمام ‌و کمال ثروتم را با پشتکار کسب کردم

توت خشک سیاه

توت خشک سیاه یکی از خشکبار های خوشمزه با خواص غذایی دارویی زیادی است که به تنهایی یا همراه چای و گردو مصرف می شود. توت سیاه یکی از میوه های لذیذ است که دارای طعمی شیرین و ترش می باشد از این میوه در تهیه انواع مربا دسر و … استفاده می شود. همچنین این میوه علاوه بر مزه خوبی که دارد سرشار از مواد مغذی و ویتامین های گوناگون است لذا دارای خواص غذایی زیادی می باشد. بسیار حائز اهمیت است که همواره در دسترش باشد لذا خشک کردن آن می تواند راهی باشد که از خواص آن در طول سال بهره برد.

تمام ‌و کمال ثروتم را با پشتکار کسب کردم

توت خشک فله

توت سفید از میوه های مفیدی است که به شکل تازه یا خشک مصرف شده و خوردن توت خشک خوب به صورت روزانه بر سلامتی انسان می افزاید. توت خشک فله همراه با آجیل، ماست، کیک و شیرینی و انواع نوشیدنی ها و یا به تنهایی به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد. توت خشک خوب یک تغذیه پر کالری و مقوی است که دارای انواع ویتامین ها، فیبر، اکسیدان، املاح معدنی و غیره می باشد. بسیاری از افراد از توت خشک به عنوان شیرینی کنار چای استفاده می کنند که این باعث کاهش بیماری قند در انسان می شود.

تمام ‌و کمال ثروتم را با پشتکار کسب کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا