تکنیکی که آینده‌ درخشان و موفقی را برایم رقم زد را بشناسید

ترشی گوجه

ترشی گوجه با روش تولید خانگی طعمی دلپذیر و رایحه ای فوق العاده را دارا می باشد که ترجیحا به دلیل وجود سبزیجات معطر در آن است. در بین اقلام مورد نیاز برای تولید ترشی گوجه گوجه فرنگی درشت و رسیده اهمیت زیادی داشته و در ایجاد یک طعم بی نظیر صد درصد تاثیرگذار می باشد. این محصول با داشتن ادویه‌ هایی نظیر پودر سیر پودر پاپریکا و همچنین سیر رنده شده تازه طعمی عالی را برای دوست داران سیر به وجود می آورد. عموما گوجه های موجود در داخل این ترشی برحسب سلیقه تولید کنندگان و همچنین مصرف کننده به صورت پوره شده یا تکه ای قرار گرفته است.

تکنیکی که آینده‌ درخشان و موفقی را برایم رقم زد را بشناسید

ترشی سیر با رب انار

محصول ترشی سیر با رب انار بیش تر در شهر های شمالی کشور استفاده می شود اما در دیگر شهر ها نیز این محصول با دیگر غذا های ایرانی استفاده می شود. از مشخصات ترشی سیر با رب انار به طرز تهیه آن می توان اشاره کرد تا بیش تر با این محصول فوق العاده آشنا شوید. ترشی سیر با رب انار بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد برای تهیه این ترشی بهتر است همه مواد سیر ترشی مانند شیره انگور، سیر، سرکه، تمر هندی و رب انار را بهتر است در یک ظرف ریخته و بگذارید به آرامی بپزد. سپس بعد از یک ساعت بهتر است آن را خاموش کنید و به مدت یک روز بگذارید استراحت کند روز بعد می توانید آن را در ظرف های مخصوص ریخته و پس از گذشت 40 روز می توانید آن را مصرف کنید.

تکنیکی که آینده‌ درخشان و موفقی را برایم رقم زد را بشناسید

سیر ترشی 10 ساله

خاصیت های سیر ترشی 10 ساله به هیچ عنوان با گذشت زمان از بین نمی رود. در سیر ترشی هیچ گونه سرکه و نمکی موجود نمی باشد که خاصیت ها و ویتامین هایش را بگیرد. شما می توانید شیر ترشی ده ساله را با رعایت موارد بهداشتی در منزل تهیه کنید. یکی از مشخصاتی که می توان برای سیر ترشی 10 ساله بیان کنیم داشتن ویتامین c و B می باشد. سیر ترشی می تواند بیماری های قلبی را به صورت معجزه‌آسایی درمان کند. از مشخصه های بارز و اصلی این محصول بافت نرم و خوش طعم بودن بیش از اندازه آن می باشد.

تکنیکی که آینده‌ درخشان و موفقی را برایم رقم زد را بشناسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا