با دانستن این راز درآمدتان را چند برابر کنید

سرکه سیب خالص

لازم است بدانید سرکه سیب خالص خواص درمانی بالایی دارد از جمله:

در آن از سیب های ارگانیک استفاده می شود و دیگر میوه ها با آن مخلوط نمی شوند، سرکه سیب خالص خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی، و ضد قارچی دارد.

این امر باعث شده است علاوه بر حفظ سلامتی و زیبایی بدن، و تمیز نگه داشتن محیط اطراف، به شدت با مریضی ها و ناپاکی ها مبارزه کند.

یکی از خواص سرکه سیب خاصیت ضد درد آن است که در مواقع دل درد می توان از آن استفاده نمود.

برای درمان خارش پوست مفید است چه این خارش جای نیش پشه باشد و چه جای حساسیت به یک برگ سرکه سیب راحتی می تواند این خارش را از بین ببرد.

با دانستن این راز درآمدتان را چند برابر کنید

سرکه قرمز

لازم به ذکر است سرکه قرمز شفافی که در ته ظرف حاوی مقداری مواد ته نشین شده به نام مادر سرکه می باشد بسیار مرغوب است و نشان دهنده کیفیت بالای سرکه می باشد.

رنگ سرکه قرمز باید قرمز باشد واگر کدر بود یا به رنگ دیگری متمایل بود نشان دهنده این است که در تهیه آن از انگور نامرغوب و یا ناخالصی استفاده شده است.

این محصول در حجم ها گرمی و کیلو گرمی تهیه و توزیع می شود که مصرف کننده بنا به مقدار مورد نیاز خود آن را تهیه می کند.

این محصول برای درمان بیماری های قلبی و سردردهای میگرنی مناسب می باشد.

سرکه توسط افراد با تجربه و خبره تولید می‌شود که تمامی محصولات را قبل از اینکه وارد بازار کنند در آزمایشگاه و لابراتوارها مورد ارزشیابی قرار می دهند.

با دانستن این راز درآمدتان را چند برابر کنید

سرکه سیب خارجی

تولید سرکه سیب خارجی به دو روش صنعتی و سنتی صورت می گیرد.

در روش سنتی سیب ها را شسته و در ظرف شیشه ای قرار داده و طی فرآیندی آن میوه ها تبدیل به سرکه می شوند که معمولا حدود 3 ماه زمان می برد.

اما در روش صنعتی کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند برای تهیه این محصول از همان ابتدا از الکل کمک بگیرند البته الکل طبیعی که از سیب یا میوه هایی که دارای کربوهیدرات بالایی هستند بدست می آید.

البته در تولید سرکه سرکه صنعتی بسیار راحت و سریع تر از سرکه سنتی انجام می شود و مدت زمان بسیار کمتری برای تولید نیاز دارد.

همانگونه که مستحضر هستید کمتر کسی است که برای خرید سرکه سیب خارجی دچار مشکل شود و می توان آن را از تولیدیهای معتبر با قیمتی عالی در یافت نمایید.

با دانستن این راز درآمدتان را چند برابر کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا