فقر را از زندگیم درو کردم

بنابراین سعی کردم از افراد ثروتمند الگو بگیرم در این میان متوجه شدم که بساری از افراد ثروتمند مشغول به شغل تجارت هستند اما به خاطر نداشتن عدم سرمایه گمان می کردم نمی توانم وارد این مسیر شوم تا اینکه متوجه شدم تجارت به روش نوین به سرمایه نیاز ندارد بنابراین وقت را هدر ندادم و در این کار ورود پیدا کردم ظرف مدتی بسیار کوتاه توانستم به ثروت دست پیداکنم.

نخود قرمز بوکان

قیمت نخود قرمز بوکان تقریبا مشابه با نخود های عادی بوده و تفاوت چندان زیادی با سایر نخود ها ندارد.

 این نوع نخود جزء نخود های محلی بوده و در صورت مراجعه به مزارع تولید نخود قرمز بوکان می توان با قیمتی پایین تر از مغازه آن را تهیه نمود.

 حذف واسطه و دلالان شاید بهترین کاری است که می توان در جهت کنترل نخود انجام داد خرید مستقیم علاوه بر قیمت پایین تر دارای تازگی و کیفیت بالاتر نیز هست.

قیمت نخود قرمز بوکان مانند سایر حبوبات افزایش چشمگیری داشته است که یکی از مهم ترین دلایل آن افزایش تورم است که این تورم بسیار بالا بر قیمت سایر محصولات نیز تاثیر زیادی داشته است.

فقر را از زندگیم درو کردم

نخود سبز کیلویی

قیمت نخود سبز کیلویی نسبت به نوع عرضه آن به بازار فرق می کند قیمت نخود سبز کیلویی با پوست که از زمین برداشت می شود به نسبت ارزانتر می باشد.

خیلی از کارخانجات قیمت نخود سبز را طبق نوع عرضه مانند نخود سبز کیلویی پاک شده و یا به صورت بسته بندی های مختلف و بهداشتی قیمت گذاری و روانه بازار می کنند.

که مغازه دار هم طبق قیمتی که تهیه کرده میانگین سود خود را در نظر گرفته و به مشتری می فروشد.

شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حتی حضوری از این فروشگاه با نازل ترین قیمت تهیه کنید.

فقر را از زندگیم درو کردم

نخود سفید کرمانشاه

نخود سفید کرمانشاه از کشت های اصلی این منطقه می باشد و سالانه درآمد زیادی برای مردم استان کرمانشاه دارد و سرشار از خواص است.

متاسفانه با پیشرفت نکنولوژی بشر در حال پسرفت در حوزه سلامت جسمانی می باشد و نیازمند آگاهی در مورد خواص مواد غذایی است تا قبل از ابتلا به بیماری راه پیشگیری آن را بلد باشد‌.

نخود سفید را در کرمانشاه کشت می کنند و اصالت آن به کرمانشاه تعلق دارد اما رفته رفته به لرستان و همدان نیز رسید اما چون خاک آن مناطق جوابگوی کشت نخود سفید نیست رنگ این نخود کمی لکه و مایل به سبز است.

بوته نخود سفید در شرایط کم آبی نیز دوام خواهد آورد اما هر چقدر بیشتر به آن آب برسد بلند تر خواهد شد و این رشد 30 سانتی متری بوته به معنای کیفیت و مرغوبیت دانه های نخود سفید می باشد.

فقر را از زندگیم درو کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا