کشف راز موفقیت با این تکنیک ساده

من با تجارت این مسیر را طی کرده و محصولاتی را عرضه کردم که موفقیتی بی نظیر برایم به همراه داشت. در ادامه محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

شیلنگ پایین رادیاتور پراید

انواع اتصالات و شیلنگ ها دارای مشخصات متفاوتی هستند و بسته به نوع کاربری که دارند، جنس و سایز آن ها متفاوت ساخته می شود.

شیلنگ پایین رادیاتور پراید به گونه ای ساخته می شود که در جلوی موتور و در درون محفظه به خوبی جای بگیرد بدون اینکه با بدنه ببوک موتور در تماس باشد.

شیلنگ پایین رادیاتور پراید برای اتصال موتور به کار می رود که کیفیت بالایی در اتصال گاز و حفظ ایمنی آن داشته است.

استفاده از شیلنگ پایین رادیاتور پراید با کیفیت، به ایمنی خودرو و اعضای آن کمک بسیاری می کند بنابراین از خریدن شیلنگ های ارزان و بی دوام جدا خودداری کنید.

کشف راز موفقیت با این تکنیک ساده

شیلنگ پایین رادیاتور زانتیا

همان طور که می دانید شیلنگ پایین رادیاتور زانتیا مانند هر شیلنگ پایین رادیاتور ماشین دیگری دارای طراحی ویژه و مشخصات خاص به خود می باشد.

با برش عرضی به شیلنگ پایین رادیاتور زانتیا می توان لایه میانی، لایه تقویت شده و لایه خارجی را مشاهده نمود، در صنعت دسته بندی این کالا بر اساس قطر و لایه تقویت شده دسته بندی می شود.

غالبا این لایه با بهترین نمونه از سیمهای فولادی تقویت و تجهیز می شود تا ضمن تحمل  فشار عبور مایع شیلنگ بتواند با مقاومت بالا برای مدت زمانی طولانی کاربرد داشته باشد.

کشف راز موفقیت با این تکنیک ساده

شیلنگ پایین رادیاتور 405

شیلنگ پایین رادیاتور 405 از اجزای حیاتی خودرو بوده که مسئولیت خنک کردن موتور را بر عهده دارد، این قطعه از افزایش دمای قطعات داخلی جلوگیری کرده و به گونه ای تعادل دما را برقرار می کند.

قیمت شیلنگ پایین رادیاتور 405 با توجه به نوسانات قیمت دلار از ثبات خارج شده است و خریداران می توانند در اینباره با کارشناسان خبره در ارتباط باشند.

شیلنگ پایین رادیاتور 405 نمونه ای از این کالا است که در نوعی بسیار خاص و اصطلاحا به صورت تقویت شده تولید می شود.

می توان از نمونه های مختلف آن در امور مختلف خودروسازی و برای انتقال انواع مایعات خاص استفاده نمود، تولید کننده تلاش کرده است تا این محصولات را در انواع مختلف جهت انجام امور متنوع تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد، بنابر این هر شیلنگ پایین رادیاتور 405 را حداقل با سه لایه مجزا از هم تولید نموده است.

کشف راز موفقیت با این تکنیک ساده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا