ترس از شکست برایم پیروزی داشت

اسکالپ وین ست

برای خرید اسکالپ وین ست در وهله اول باید به لوله آن توجه کافی داشته باشید تا از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار باشد و بتوانید به راحتی آن را در جهات مختلف حرکت داده و استفاده نمایید.

نکته مهم دیگری که معمولاً مورد توجه خریداران است دقت به رنگ پروانه اسکالپ وین است، زیرا هر رنگ نشان دهنده کاربردی خاص بوده که برای افراد با سنین مختلف قابل استفاده می باشد.

جنس سوزن این کالا نیز باید از استیل ضد زنگ باشد تا در برابر شرایط مختلف بتوانند کیفیت خود را به خوبی حفظ کند و عملکرد خود را در بیشترین حالات ممکن عرضه کند.

توجه به علامت استاندارد موجود روی بسته اسکالپ نیز اهمیت داشته و قابل توجه می باشد.

ترس از شکست برایم پیروزی داشت

اسکالپ وین ونوجکت

قبل از اقدام به خرید اسکالپ وین ونوجکت توصیه می شود، در مورد انواع محصول و خصوصیات های آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایید و یا با افراد با تجربه و متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی مشورت کنید.

مهم ترین و اصلی ترین مشخصه ای که در خرید محصول باید به آن توجه ویژه داشته باشید، نماد استاندارد است و به دلیل حساسیت بالا و ارتباط مستقیم با جان و سلامتی بیمار باید از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

بهتر است قبل از خرید به ضخامت و سایز محصول نیز دقت زیادی داشته باشید، زیرا اسکالپ وین معمولا برای افرادی که دارای رگ های ضعیف هستند استفاده می شود و ظرافت سوزن بسیار حائز اهمیت می باشد.

ترس از شکست برایم پیروزی داشت

اسکالپ وین

برای خرید اسکالپ وین با کیفیت باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بهترین نوع اسکالپ را جهت دسترسی راحت تر به عروق بیمار خریداری کنید.

هنگام خرید اسکالپ دقت کنید که جنس بخش های پلاستیکی آن محکم و با دوام بوده و از مواد ضد حساسیت باشد تا باعث آسیب به بیمار نشود.

دقت کنید که جنس اسکالپ به گونه ای باشد که پس از وارد شدن به رگ، به هیچ عنوان سوزن از آن جدا نشود، چرا که خطر جا ماندن سوزن در رگ وجود دارد.

همچنین هنگام خرید اسکالپ به جنس پلاستیک آن دقت کنید که نرم و انعطاف پذیر باشد تا با حرکات بیمار هماهنگ شده و باعث آسیب رسانی به عروق نشود.

ترس از شکست برایم پیروزی داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا