نیمه دیگر زندگی ات را با گلیم رقم بزن

گلیم کوچک رومیزی

گلیم کوچک رومیزی به عنوان یکی از خاص ترین لوازم دکوراتیو و همیشه مورد توجه می باشد و یک وسیله تزیینی ایرانی الاصل با محبوبیت بسیار است گلیم کوچک رومیزی یک ایده فوق جذاب برای قرار گرفتن در دکوراسیون های داخلی می باشد که مشابه نوعی گلیم کوچک تولید گشته است این گلیم ها نیز به اندازه کافی متنوع و زیبا می باشند و اندازه های مختلفی را شامل می‌ شوند.

آنها را می‌ توان به عنوان رومیزی مورد استفاده قرار داد و از مزایایی که در آنها نهفته است، بهره مند شد گلیم کوچک رومیزی می تواند بهترین گزینه برای استفاده به عنوان رومیزی باشد و از طول عمر نامحدود نیز برخوردار می باشد این گلیم ها از طرح و رنگ های زیبا و جدید برخوردار می باشند و دارای قابلیت شستشو نیز هستند و نوع بافت آنها دستی و ماشینی است.

نیمه دیگر زندگی ات را با گلیم رقم بزن

گلیم سنتی ایرانی

کیفیت و کارایی و همچنین زیبایی گلیم سنتی ایرانی را نمی توان با پیشرفته ترین نوع فرش های ماشینی امروزی مقایسه کرد از پشم حیوانات و همچنین رنگدانه های طبیعی جهت رنگ دهی به گلیم ها استفاده می کردند قیمت گلیم سنتی ایرانی بسته به نوع و اندازه آن متفاوت می باشد نمی توان برای این کالای ارزشمند قیمت معینی در نظر گرفت.

خرید گلیم سنتی ایرانی مستلزم رعایت نکات مهمی می باشد نمی توان منکر کیفیت و مرغوبیت گلیم های ایرانی شد اما در زمان خریداری از اصالت کالای انتخابی خود اطمینان حاصل نمایید با توجه به ویژگی های ذکر شده از این نوع گلیم می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید علاوه بر آن در زمان خریداری توجه داشته باشید که گلیم دچار شکاف نشده باشد.

نیمه دیگر زندگی ات را با گلیم رقم بزن

گلیم چهل تکه

از مشخصات مهم گلیم چهل تکه می توان به کیفیت و کارایی بی‌نظیر این محصول اشاره کرد و نوع ماشینی بودن آنها توجه داشته باشید که این گلیم ها نوعی فرش به شمار می‌ آیند اما ساختار آنها بسیار نازک تر بوده و بافت متراکم و مناسبی دارند.

انواع گلیم چهل تکه مدل های گوناگون دارد و ابعاد متفاوت آن سبب می شود تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه ای که دارد این محصول را تهیه کند انواع گلیم به راحتی قابلیت شستشو داشته و در برابر آب و انواع شوینده مقاوم خواهد بود و رنگ آنها لاکی می باشد گلیم ها را می توانید با طرح های متنوع انتخاب و خریداری کرده و همواره از کیفیت آن بهره مند خواهید شد، با گذر زمان این طرح از گلیم قدیمی نخواهد شد.

نیمه دیگر زندگی ات را با گلیم رقم بزن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا