ثروت و نعمت مال من است

بنتونیت آکان

بنتونیت آکان دارای بافت چربی است و نرم و تورم پذیر است. قابلیت جذب میزان بالایی آب را دارد و در آب گرم با سرعت بیشتری فعال می شود. ترکیب این محصول با بتن دارای استحکام بسیار بالایی که سبب شده تا از ترکیب این دو ماده در مهندسی شهرسازی بسیار استفاده شود.

همانطور که گفتیم بنتونیت ها انواع مختلفی دارند و بر اساس میزان ناخالصی های خود دارای کاربرد های ویژه خواهند بود؛ به همین منظور حتماً باید در خرید محصول ذکر کنید که کاربرد شما چه چیزی خواهد بود. حتماً باید مشخصات ظاهری محصول از جمله پودری بودن بنتونیت، رنگ سفید مایل به خاکستری و نرم بودن آن را بررسی کرده و از داشتن یک بسته بندی مناسب مطمئن شوید. نکات دیگری مانند کیفیت و برند تولید کننده محصول، تاریخ تولید و عرضه بنتونیت ها می تواند در داشتن انتخابی درست موثر واقع شود.

ثروت و نعمت مال من است

بنتونیت اکتیو شده

بنتونیت اکتیو شده یک نوع خاک رس است که دانه بندی آن بسیار ریز است و قسمت اعظم مواد تشکیل دهنده آن رس است.

ملاتی که از خاکی بنتونیت حاصل می شود بعد از مدتی حالت ژله ای پیدا می‌کند و به هیچ عنوان شسته نمی شود.

این کانی پر کاربرد جذب آب بسیار بالایی دارد و می‌ توان برای تهیه ملات همگن محصول را به صورت یکنواخت در داخل مقدار آب معینی قرار داد.

ثروت و نعمت مال من است

بنتونیت ارت

بنتونیت ارت به شکل پودر یکدست و ریز است که 8 برابر وزن خود رطوبت و نم را به خود جذب می کند و حالت ژله ای مانند را پیدا کرده و از ریزش در این کالا خبری نیست.

اگر اقدام به خرید بنتونیت ارت کرده اید بهتر از قبل از تخیه آن به نکاتی توجه کنید تا یک خرید موفقیت آمیز را تجربه کنید.

قبل تهیه این محصول حتما باید به درصد خلوص این ماده بی نظیر و عالی معدنی را بیابید چون این امر یکی از فاکتور های بسیار مهم در مشخص شدن مرغوبیت این محصول می باشد.

قبل خرید این محصول شما باید مقداری که لازم دارید اقدام به تهیه این مصالح کنید تا در زمان استفاده از این پودر با کم و زیاد آن روبرو نشوید چون این امر خود یک هزینه اضافه ای را به بار می آورد.

ثروت و نعمت مال من است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا