کسب و کاری که فقط پول را به همراه داشت

ادویه ترشی مخلوط

همانطور که می دانید امروزه برای تهیه انواع ادویه ترشی مخلوط، ترشی سیر و ترشی بندری از ادویه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها خاص و منحصر بفرد می باشند و طعم فوق العاده ای به ترشی می بخشند.

شما نیز می تواند ترکیب ادویه ترشی مخلوط خود را با ادویه هایی همچون دانه خردل، دانه فلفل سیاه، دارچین، فلفل دلمه ای و غیره درشت کنید و اینها از ادویه های ضروری هستند که با بقیه ادویه ها میکس می شوند و تا یک سال ماندگاری دارند.

آیا قصد دارید در منزل و بصورت خانگی ترشی مخلوط درست کنید؟

اگر چنین است پس ابتدا لازم است ترکیبات ادویه ترشی مخلوط خود را بدانید که ریختن این ادویه ها با هم بسیار ساده است و این مقدار با توجه به حجم ترشی که درست می کنید، متفاوت می باشد.

کسب و کاری که فقط پول را به همراه داشت

ادویه ترشی کلم قرمز

اگر لیست مواد تشکیل دهنده و ادویه ترشی کلم قرمز، برای شما کمی طولانی به نظر می رسد، نگران نباشید! شما می توانید این لیست را فقط به اصول اولیه تقلیل دهید.

به عنوان مثال موارد ضروری شامل دانه‌های خردل، دانه‌های فلفل سیاه یا فلفل قرمز و حداقل یکی از ادویه‌های شیرین (فلفل دلمه، دارچین یا میخک) هستند و تا زمانی که آنها را بصورت ترکیبی داشته باشید، می توانید ترشی خود را هر طور که دوست دارید تهیه کنید.

با هر ترکیبی از ادویه جات ترشی مخلوط که در نهایت به آن می رسید، بهتر است از 1 قاشق چایخوری در هر پیمانه ترشی (یا 1 قاشق غذاخوری اگر در شیشه های کنسروی ترشی را درست می کنید) استفاده کنید.

کسب و کاری که فقط پول را به همراه داشت

ادویه ترشی لیته

توجه داشته باشید ادویه ترشی لیته با توجه به ذائقه افراد متفاوت است و می توانید ادویه های دلخواه خود را مخلوط کنید و ترشی خوشمزه ای تحویل بگیرید!

اما لازم به ذکر است بدانید ترشیهای صنعتی تقریبا دارای ادویه های یکسانی هستند که میزان آنها با توجه به برندی که این محصولات را درست می کند و به بازار عرضه می نماید، متفاوت است.

مواد تشکیل دهنده ادویه ترشی (معمولاً کاملا خرد شده یا به صورت قطعات درشت) می تواند شامل نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، دارچین، میخک، گشنیز، زنجبیل، دانه خردل و جوز هندی، گلپر و سیاهدانه باشد.

همچنین در نهایت لازم به ذکر است بدانید مخلوط ادویه ترشی از پیش بسته بندی شده در اکثر سوپرمارکتها فروخته می شود که می توانید به راحتی و بدون دردسر این ادویه های معطر و پرخاصیت را تهیه نمایید.

کسب و کاری که فقط پول را به همراه داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا