با این کسب و کار در 30 سالگی میلیاردر شدم

فشارسنج جیوه ای ژاپنی

فشارسنج جیوه ای ژاپنی می تواند بین 0 تا 300 میلی متر جیوه را اندازه گیری نماید و دارای اعداد بزرگ و دقیق و رنگ زمینه عالی برای دید بهتر پزشک می باشد زیرا اعداد و درجه بندیهای روی لوله شیشه ای فشارسنج در وضوح دید پزشک بسیار موثر است.

این دستگاه دارای شاسی کنترل فشار هوا  برای افت فشار می باشد و  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا در حین استفاده به آن آسیب نرسد و همچنین دارای کاف محکم می باشد زیرا کاف فشارسنج جیوه ای باید از بهترین کیفیت و مواد اولیه باشد تا در زمان استفاده به آن آسیب نرسد.

به دلیل اینکه تمام قطعات فلزی فشار سنج در معرض زنگ زدگی و آسیب هستند باید از مواد اولیه مناسبی و ضد زنگ تولید شوند و قطعات فلزی فشار سنج ژاپنی از مواد اولیه بسیار مناسب و استاندارد تولید شده است،  این قطعات برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی از فولاد طبی ساخته شده اند تا در شرایط و مناطق مرطوب آسیب نبینند.

با این کسب و کار در 30 سالگی میلیاردر شدم

برانکارد تاشو چرخدار

دستگیره های برانکارد تاشو چرخدار باید طراحی مناسبی داشته باشند تا حین انتقال مصدوم، برانکارد دچار لغزش نشود.

خرید برانکارد های سه شکن بهتر است چرا که این برانکارد ها را می توان در مواقع اضطراری برای حمل بیماران در راه رو و مسیر های باریک استفاده کرد.

قیمت برانکارد همانند قیمت سایر تجهیزات پزشکی کاربردی در بیمارستان و کالا های دیگر موجود در بازار ممکن است دچار نوساناتی شود و تغییر کند.

قیمت برانکارد به عوامل مختلفی همچون جنس بدنه برانکارد، جنس محل قرار گیری بیمار، جنس و میزان استحکام چرخ ها، تاشو بودن یا نبودن برانکارد بستگی دارد.

با این کسب و کار در 30 سالگی میلیاردر شدم

باند کشی قهوه ای

مهم ترین نکته در خرید یک باند سوختگی مثل باند کشی قهوه ای توجه به سیستم تهویه و تبادلات هوایی آن می باشد، ناحیه سوخته شده اگر به طور مرتب تهویه نشود عفونت می کند.

در هنگام خرید، کیفیت این بانداژ را بر حسب چند بار مصرف بودن آن ارزیابی کنید، نمونه ای را بخرید که جهت تعویض مداوم ناحیه سوخته شده مناسب باشد.

بهتر است نمونه ای را بخرید که مجهز به گیره یا چسب باشد تا به خوبی بتواند در محل زخم ثابت شود و به طور مداوم دچار لغزش نشود، در این صورت حمایت خوبی برقرار خواهد نمود.

با این کسب و کار در 30 سالگی میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا