مشهور باش تا ثروتمند شوی

پودر ماشین لباسشویی کیسه ای

پودر ماشین لباسشویی کیسه ای، از جمله محصولات شوینده ای می باشد که به جرئت میتوان گفت مصرف آن در طی روز در منازل، هتل ها و مکان های دیگر مشاهده می شود. در نتیجه از جمله پرمصرف ترین محصولات شوینده به حساب می آید که به همین دلیل هم فروش آن آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است پس کارخانه های تولید کننده این نمونه ها درآمد خوبی خواهند داشت ولی باید دقت کنند تا محصولات ارائه شده کیفیت خوبی داشته باشند.

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای در انواع مختلف با قدرت لکه بری بالا با توجه به المان های گوناگونی همچون هزینه مواد اولیه و سایر مخارج انجام شده، شرایط اقتصادی کشور و در آخر نظر مسئولین مربوطه تعیین می شود.

مشهور باش تا ثروتمند شوی

پودر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

با پیشرفت فراوانی که در زمینه تولید پودر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک اتفاق افتاد، انواع مختلف با کاربردهای متفاوت ساخته شدند، به عنوان مثال: با اضافه کردن یک نوع آنزیمی، لکه های لباس را از بین خواهد رفت و یا با افزودن نرم کننده های ویژه، لباس هایی که زبر و خشن هستند، نرم و لطیف خواهند شد.

همچنین پودر هایی که در آب سرد حل می شوند و یا پودر هایی که مخصوص لباس نرم کودکان و یا لباس تیره و مشکی و غیره می باشند. کیفیت پودر استفاده شده در ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر تمیزی،حفظ بافت، حالت، رنگ لباس بسیار مهم است.

همچنین بر روی طول عمر لباس و ماشین لباسشویی نیز تاثیر دارد و در صورت استفاده از پودر های غیر استاندارد لباس بافت خود را از دست داده و رنگ آن کدر می شود و دچار پوسیدگی نیز می شود و به ماشین لباسشویی هم آسیب وارد می کند.

مایع لباسشویی نسبت به پودر لباسشویی ترکیب بسیار ضعیف تری دارد که برای لباس های حساس و رنگی کاربرد دارد، پودرهایی هستند که این ماده سفید کننده را ندارد و به بافت پارچه آسیب نمی زنند می توان از آن برای لباس های رنگی نیز استفاده کرد.

پودرهای ماشین به دلیل داشتن ماده ای به نام آلکیل بنزن سولفونات به راحتی لکه های سخت مانند روغن و غیره را پاک می کند و صرفه جویی زیادی در زمان نسبت به مایع دارد، بسته بندی پودر ها به صورت کاغذی می باشد که برای محیط زیست هم مناسب تر است.

مشهور باش تا ثروتمند شوی

پودر لباسشویی پرسیل پنج کیلویی

پودر لباسشویی پرسیل پنج کیلویی جزء محصولات شوینده با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب است، با استفاده از بهترین تکنولوژی و فرمول روز ساخته و در انواع بسته بندی به بازار عرضه شده است.

تمام خانواده ها و تمام مراکزی که به این محصول در حد کلان نیاز دارند می توانند با اطمینان از پاک کنندگی بسیار بالا از این محصول که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی تولید شده است خریداری و با اطمینان از آن استفاده نماید.

مشهور باش تا ثروتمند شوی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا