همنشین ثروتمندان شدم و میلیاردر شدم

پارچه رومبلی مخمل

انواع پارچه رومبلی مخمل با طرحهای متنوع ساده و یا طرحدار به متقاضیان عرضه می شود تا بتوانند مطابق با سلیقه و نیاز خود این کالای زیبا را خریداری نمایید. طرح جدیدی از انواع پارچه رومبلی مخمل به بازار عرضه گردیده است که علاوه بر زیبایی، بسیار لاکچری و جدید بوده و مورد توجه و پسند افراد زیادی واقع گردیده است.

امروزه انواع پارچه های رومبلی با طرحهای جدید و زیبا در بازار عرضه می شوند که شما می توانید مطابق با سلیقه خود طرحهای ساده و یا شلوغ تر را برای انواع مبلمان تهیه کنید. طرح ساده با همه فضاها همخوانی داشته و حتی برای ادارات و محیط کار نیز کاربرد خواهد داشت.

همنشین ثروتمندان شدم و میلیاردر شدم

پارچه مبلی لمسه

پارچه‌ مبلی لمسه یکی از محصولاتی است که از زمان‌ های گذشته تاکنون کاربرد های زیادی داشته است و در حقیقت لمسه کاری به عنوان یکی از هنر های بسیار قدیمی و محبوب نزد مردم جهان محسوب می‌ شود.

از پارچه های مختلفی برای لمسه دوزی مبل ها استفاده می گردد و می توانند دکوراسیون منزل شما را به میزان زیادی جذاب تر کنند بنابراین می‌ توانید از این پارچه های زیبا در زمان تعمیرات مبل های خود استفاده کنید.

همنشین ثروتمندان شدم و میلیاردر شدم

پارچه مبلی نخی

با دارا بودن ویژگی محصولات خارجی با قیمت کمتری در ایران تجارت می شود و با توجه به گسترش مبلهای استیل و سلطنتی در کشور استفاده از پارچه مبلی نخی رایج می باشد که در ادامه این مقاله سعی می کنیم پارچه نخی را معرفی کنیم.

پارچه نخی معمولا از جنس نخ و پنبه تا ترکیب پلی استر تولید می شوند که در پشت پارچه بروی اتکت آن درصد نخ و پلی استر درج شده است.

عمر پارچه نخی بسیار بالا می باشد و برای مبل چوبی استیل یا ابزاری از در قسمت کف از پارچه مبل برای نشیمن مبل، صندلی و کاناپه استفاده می شود. معمولا پارچه مبلی براساس تراکم که دارند قیمتگذاری می شوند و با هرچه وزن بیشتری داشته باشد و قیمت آن بالاتر رفته و البته کیفیت بیشتری خواهند داشت.

در انتخاب پارچه مبل باید به رنگ چوب مبلمان و اسکلت آن توجه لازم را داشت که معمولا شاسی مبلمان چوبی به رنگهای طلایی، سفید، صدفی، بژنقره ای، مشکی، ورق طلا، ورق نقره در می آید و فروش بیشتر مبل سلطنتی رنگ ورق طلاست که با پارچه ای سفید و طلایی بیشتر به چشم می خورد.

همنشین ثروتمندان شدم و میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا