کسب و کار خانگی ام برای عرقیجات مرا میلیاردر کرد

عرق کاسنی اصل کاشان

عرق کاسنی اصل کاشان، یکی از عرقیات پر مصرف در طب سنتی است. از آنجایی که طبع آن سرد و تا حدودی ملایم است. بنابراین برای اکثر افراد توصیه می شود و عوارض خاصی ندارد. این مایع خوراکی در کشور ما به وفور یافت می شود. عرق مورد نظر به دلیل خواص و طبیعت خاصی که دارد برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب استفاده می شود. این عرق طبیعی بسیار معطر است و خاصیت آرام بخشی قوی دارد، زیرا از قدیم الایام برای روزهای سخت و مضطرب استفاده می شده است.

کسب و کار خانگی ام برای عرقیجات مرا میلیاردر کرد

عرق نعناع خوش عطر

عرق نعناع خوش عطر به گیاه آرامش بخش معروف است زیرا این گیاه با ارزش کمک شایانی در کاهش اضطراب و استرس دارد از طرفی عرق نعنا نیز خاصیت سم زدایی و پاک کنندگی داشته و باعث می شود که هضم آسانی شکل بگیرد.

قیمت این گیاه به تناسب نوع محصولاتی که تولید می شود متفاوت است اما در سایت ما می توانید این عرق را با نازلترین هزینه تهیه فرمایید.

شاید شما هم نعنا را به صورتهای مختلفی امتحان کرده باشید مثلا عطر و طعم بی نظیر آن را در آش نذری پز مادربزرگ تان یا در کشک بادمجان مادرتان چشیده باشید هر چند دست پخت مادران ما طعم بهشتی می دهند اما این نکته را باید در نظر داشت استفاده از نعناعی با کیفیت و ارگانیک می تواند تأثیر بسزایی در طعم و عطر غذاهایشان داشته باشد.

کسب و کار خانگی ام برای عرقیجات مرا میلیاردر کرد

عرق یونجه اعلا

این گیاه در هنگام رشد دارای گلهای زیبا به رنگ آبی و یا بنفش تیره می باشد که اغلب در مناطقی با آب و هوای معتدل رشد می کند و بیشترین موارد مصرف آن به صورت عرق گیری شده می باشد.

عرق یونجه اعلا حاوی مقادیر بسیار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد همچنین در این گیاه ماده ای وجود دارد که به هضم مواد نشاسته ای در بدن کمک می کند در کنار این مورد می تواند به کنترل مقدار جذب این مواد نشاسته ای کمک کند.

آنزیمهای مفیدی که در این گیاه وجود دارد می تواند خواص بسیار متعددی را برای بدن در پی داشته باشد.    

کسب و کار خانگی ام برای عرقیجات مرا میلیاردر کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا