رویای ثروت را در ذهنت بساز

شیره خرما خشک

در زمان خرید شیره خرما خشک برای غلظت خون باید موارد مهمی را مد نظر داشته باشید تا محصولی با کیفیت را تهیه نمایید. یکی از مهمترین نکات در زمان خرید شیره خرما توجه به بوی آن است شیره خرما باید کاملا تازه باشد و هیچ نوع بوی نامطبوع یا ترشیدگی در آن دیده نشود.

همچنین مزه شیره خرما باید کاملاً شیرین باشد و مقدار شیرینی آن باید به اندازه طبیعی و نرمال باشد. در صورتی که مقدار شیرینی آن از حد معمول بیشتر باشد می توان متوجه شد که در آن از شکر استفاده شده است. شیره خرما باید دارای غلظت مناسبی باشد و شل بودن بیش از اندازه آن نشان از کیفیت پایین این محصول خواهد داشت. ظرف هایی که برای نگهداری شیره خرما استفاده می شود بهتر است حالت شفاف داشته باشد تا محتویات داخل آن به خوبی قابل دیدن باشد.

رویای ثروت را در ذهنت بساز

شیره انگور تاکستان

همانطور که می دانید استفاده از شیره انگور تاکستان در زمان سرماخوردگی موجب خواهد شد تا سرماخوردگی تشدید پیدا کند و موجب گلو درد را نیز تشدید می کند، احتمالا برخی از افراد تصور می کنند که شیره انگور هیستامین دارد و برای سرماخوردگی مضر است.

بهتر است بدانید که انگورها دارای هیستامین هستند و هیستامنها می توانند سرما خوردگی را شدید تر کنند اما برعکس استفاده از شیره انگور می تواند در فصل های سرد انواع بیماریها را تسکین دهد و از آنجایی که خاصیت ضد التهابی دارد می تواند برای سرماخوردگی بسیار مفید باشد، استفاده از شیره انگور در کودکان موجب خواهد شد تا اسیدیته معده را تنظیم کرده و موجب هضم آسان و راحت برای کودکان می شود.

رویای ثروت را در ذهنت بساز

شیره انگور هزاوه

استفاده از شیره انگور هزاوه در برنامه غذایی کودکان موجب خواهد شد تا کودکان انواع ویتامینهای مورد نیازی که ضروری است بدست آورند و کمبود ویتامین را در بدن آنها تامین می کند.

استفاده از این شیره بسیار بدن مفید می باشد و شما می توانید برای با استفاده آن انواع مختلفی از ویتامینهای مورد نیاز برای بدن خود را تامین کنید.

شیره انگور خون ساز است و علاوه برآن با داشتن مواد معدنی چون پتاسیم باعث رقیق شدن خون نیز می شود و برای پیشگیری بیماریهایی مانند آمبولی و واریس موثر هستند، استفاده از شیره انگور موجب خونسازی شده و برای افرادی که دچار کم خونی زیاد هستند تاثیر بسزایی دارد.

رویای ثروت را در ذهنت بساز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا