رازهای مخفی داشتن ذهنیت مثبت لو رفتند

پنل ال ای دی 60 در 60

به دلیل مشخصات ویژه در پنل ال ای دی 60 در 60 وجود این محصول تاثیر قابل توجهی در ایجاد روشنایی مناسب در ساختمان های تجاری و اداری دارد.

این پنل دو نوع روکار و توکار است و اغلب در سقف های کاذب از آن استفاده می شود.

از ویژگی های این پنل داشتن صفحه پلی کربنات است نور را به خوبی از خود عبور می دهد و محصولی هم مقاوم در برابر رطوبت و بسیاری از عوامل محیطی است.

این پنل با ابعاد ذکر شده جایگزینی بسیار خوب برای لامپ ها و انواع چراغ های قدیمی است و به لحاظ مصرف انرژی نیز قابل مقایسه با آنها نمی باشد.

رازهای مخفی داشتن ذهنیت مثبت لو رفتند

پنل ال ای دی ار جی بی

از مشخصات پنل ال ای دی ار جی بی سقفی پر نور قاب آن می باشد که در مدل‌ های مختلف، جنس، رنگ و هم چنین اندازه های متفاوت تولید می ‌شود و وظیفه آن تامین نور کافی برای محیط است.

طراحی این پنل ‌ها مدرن و جذاب است و علاوه بر نور، به زیبایی محیط نیز کمک می کند و اثر مثبتی بر دکوراسیون می ‌گذارد.

پنل از این جهت در این لامپ ها استفاده می شود که از سیاه شدن و کدر شدن پنل ها پس از استفاده ی طولانی جلوگیری می کند.

هنگامی که رشته تنگستن به علت وجود پنل به کندی نازک شود باعث افزایش طول عمر لامپ می شود و به تنگستن اجازه می دهد تا با خیال راحت به دمای بالاتری برسد و کارایی بهتری داشته باشد.

رازهای مخفی داشتن ذهنیت مثبت لو رفتند

پنل ال ای دی 43 ال جی

ابعاد و مشخصات پنل ال ای دی 43 ال جی حدوداً بین 10 تا 15 سانتیمتر می باشد و با توجه به وزن پایینی که این پنل ها دارند طبیعتا حمل کردنشان خیلی راحت است.

ولتاژ این پنل تا حد 230 ولت را می‌ پذیرد و همچنین توان 25 واتی آن باعث ایجاد نورپردازی خیلی خوب خواهد شد و همچنین پنل های مذکور تا فرکانس 50 هرتز را تحمل تولید می کنند.

اگر این پنل ها را به سرپیچ خود وصل کنید، قطعاً هم نورپردازی فوق‌ العاده‌ ای خواهید داشت و هم صرفه جویی ویژه ای در منابع طبیعی و ملی صورت خواهد گرفت.

پنل ال ای دی 43 ال جی از عمر بسیار طولانی بهره می برد و قابلیت نصب بسیار آسانی دارد. میزان نوردهی این محصول 930 لومن اندازه گیری شده است.

رازهای مخفی داشتن ذهنیت مثبت لو رفتند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا