پسته از مدیریت وزن پشتیبانی کند

آنها سرشار از فیبر هستند همچنین به ما کمک می کنند سیر بمانیم. قیمت پسته عمده کمی گران است و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد نتوانند آن را تهیه کنند.

این ویژگی ها در مطالعه ای روی بزرگسالان دارای اضافه وزن نشان داده شد که کاهش شاخص توده بدنی (BMI) و دور کمر همراه با تغییرات مطلوب در عادات غذایی را گزارش کردند.

خوردن پسته نیز ممکن است به کاهش وزن کمک کند. آنها سرشار از فیبر و پروتئین هستند که باعث احساس سیری می شود که به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید.

یک نکته سریع: پسته های پوست کنده را کنار بگذارید و پسته های داخل پوسته را برای میان وعده انتخاب کنید. پسته‌های پوسته‌دار، آهسته و آگاهانه غذا خوردن را ترویج می‌کنند، زیرا برداشتن پوسته آن زمان می‌برد. پوسته ها نیز در مقابل شما جمع می شوند و به عنوان یادآوری می کنند که تا به حال چقدر خورده اید. تحقیقات نشان داده است افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کنند، در مقایسه با افرادی که پسته پوست‌دار می‌خورند، ۴۱ درصد کالری کمتری در یک نشستن مصرف می ‌کنند.

پسته از مدیریت وزن پشتیبانی کند

پسته سطح قند خون را کنترل می کند

پسته سرشار از فیبر، چربی‌ های سالم و آنتی‌اکسیدان ‌های محافظ است، بنابراین دور از انتظار نیست که آنها مکمل مفیدی برای یک رژیم غذایی متعادل باشند. تحقیقات روی بزرگسالان سالم همچنین نشان می دهد که افزودن پسته به یک وعده غذایی پر کربوهیدرات ممکن است پاسخ کلی قند خون ما را کاهش دهد. اگر شما توانایی خرید پسته را ندارید، خرید عمده کدو را در دستورکار خود قرار بدهید.

فواید مشابهی در مطالعاتی که اثرات قند خون پسته بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را بررسی کرده است، دیده شده است. همه اینها نشان می دهد که پسته علاوه بر داشتن ارزش گلیسمی پایین (GI) فواید ارزشمند دیگری برای مدیریت قند خون نیز دارد.

پسته دارای شاخص گلیسمی پایینی است، به این معنی که مصرف آن باعث افزایش شدید قند خون نمی شود. پسته همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها ، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی است که همگی از سطح قند خون سالم حمایت می کنند.

پسته از مدیریت وزن پشتیبانی کند

پسته برای قلب شما موهبت است

مطالعات نشان می دهد که گنجاندن پسته در برنامه غذایی روزانه شما می تواند برای سلامت قلب و عروق مفید باشد و عوامل خطر بیماری مرتبط را کاهش دهد. تقریباً 90 درصد از چربی‌های موجود در پسته تحت انواع تک و چند غیراشباع بهتر برای شما قرار می‌گیرند که نشان داده شده است که اثرات مثبتی بر کلسترول LDL «بد» دارند و در واقع سطح آن‌ها را کاهش می ‌دهند. فروش پرتقال عمده ارزان تر از پسته می باشد و اگر نمی توانید آن را تهیه کنید حتما پرتقال را خریداری کنید.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد پسته می تواند جریان خون را پشتیبانی کندو فشار خون او می‌گوید: «ما از آن‌ها در بولپ استفاده می‌کنیم—وقتی بازیکنان Angels برای شروع گرم کردن بدنشان بلند می‌شوند، یک اونس می‌خورند تا در حین ورود به بازی، جریان خون را بهبود بخشند». این امر اکسیژن رسانی آنها را بهبود می بخشد و در طول آن مدت کمی استقامت بهتری به آنها می دهد، اما همچنین به بهبودی پس از آن کمک می کند تا سعی کنند بازوهای خود را نجات دهند.

پسته از مدیریت وزن پشتیبانی کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا