با دوش ها از زندان فقر آزاد خواهید شد

دوش جدید

دوش جدید با طراحی منحصر به فرد و کارایی زیاد آن با قیمتی مناسب در بازار عرضه شده است تا نیاز مشتری را برطرف کند از سال 1379 دوش جدید حمام وارد ایران شدند به دلیل تقاضای زیاد واردات آن زیاد شد با پیشترفت علم و تکنولوژی و فعالیت های مداوم پس از سال ها دوش های حمام جدید با جنس مناسب تولید شده اند.

دوش جدید با سر دوش متحرک یا ثابت ساخته شد تا نیاز مشتری به واردات دوش را برطرف کند و توانستیم دوش های لوکس و زیبا و ساده را تولید کنیم تا در این زمینه خود کفا باشیم دوش های متنوع با توجه به هر سلیقه و سبک دکوراسیون هر حمام تولید شده اند جنس رویه اون دوش ها ضد زنگ بوده است.

با دوش ها از زندان فقر آزاد خواهید شد

دوش یونیورست

معمولا قیمت دوش یونیورست نسبت به جنس آن متفاوت بوده است دوشی که از جنس برنج باشد از دوش استیل گران تر و مرغوب تر بوده و یا دوش استیل نسبت به دوش پلاستیکی از قیمت بالا تری برخوردار است معمولا طراحی دوش هم در قیمت تاثیر گذار بوده است.

همچنین شرکت سازنده می تواند در قیمت تاثیر مستقیم بگذارد قیمت این دوشه ها با توجه به کیفیت و نکات گفته شده از 300 هزار تومان تا 700 هزار تومان می تواند متغیر باشد شما می توانید برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و چگونگی خرید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت شما راهنمایی کنند.

با دوش ها از زندان فقر آزاد خواهید شد

دوش استیل

خرید دوش استیل نیاز دانستن نکاتی دارد تا خرید را برای شما پر سود تر کند در خرید این دوش ها حتماً به اندازه و چیدمان سرویس خود توجه کنید هدف خود را از خرید دوش مشخص کرده و در نهایت اندازه محل نصب دوش را به صورت دقیق به فروشنده بگویید همچنین نکته ای که باید در خرید دوش به آن توجه کنید فشار آب می باشد.

 اگر شما جزو کسانی هستید که این موضوع بسیار برایتان مهم است دوش های الکترونیکی یک انتخاب عالی برای شما هستند و در آخر از ویژگی‌هایی مانند ضد زنگ بودن کیفیت دوش ها اطمینان کامل حاصل کنید قیمت دوش استیل بسته به نوع آن و ویژگی های آن محاسبه می‌شود و همین امر باعث شده تا گذاشتن قیمت دقیق روی سایت غیر ممکن باشد اما در ادامه به واضح قیمت آن می پردازیم.

با دوش ها از زندان فقر آزاد خواهید شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا