با گان جراحی خود دیگرتان را پیدا کنید

گان جراحی استریل

در مراکز درمانی و بهداشتی و در بخش جراحی و عمل، ازپارچه  هایی استفاده می شود که شان نام دارند. در حقیقت، شان، همان گان جراحی استریل که برای بیمار استفاده می نمایند. این لباس با توجه به محل جراحی در بدن بیمار، تهیه و استفاده می شود. این لباس های مخصوص، فضایی باز وجود دارد که روی قسمتی که قرار است جراحی شود، قرار می گیرد. در واقع، شان به مثابه ی یک جدا کننده عمل می نماید؛ به عبارتی دیگر، بخشی از بدن فرد را از بخش هایی که غیر استریل هستند، جدا می کند.

استفاده از این محصول بسیار راحت است، ولی نیاز به دقت بالایی دارد؛ بنابراین باید به نکاتی که درباره ی آن وجود دارد، توجه نمود.خود شان ها طوری طراحی و بسته بندی شده اند که به راحتی می شود از آن استفاده نمود، بدین نحو که هنگام پوشش دادن وسایل یا بدن بیمار به وسیله ی شان استریل، باید دقت نمود تا از لرزش آن بر روی دست جراح یا پرستار را بپوشاند، به طوری که صرفا سطح زیر شان با بیمار یا میز مماس باشد.

با گان جراحی خود دیگرتان را پیدا کنید

گان جراحی پارچه ای

عرض استاندارد گان جراحی پارچه ای از 140 تا 160 سانتی متر بوده و قد آن 120 سانتی متر می باشد گان جراح استریل که معمولا از پارچه اسپان باند 38 گرم و یا 50 گرم تهیه می گردد، بعد از تولید، بسته بندی و استریل شدن با گاز اتیلن اکساید قابل استفاده است و از آن تحت عنوان گان جراح استریل نام برده می شود معمولا پک های حاوی گان جراح استریل، دارای یک عدد حوله دست خشک کن از جنس اسپانلس به ابعاد 40*40 سانت می باشد.

گان جراح استریل از پارچه های اسپان باند در گرماژ های 38، 40 و 50 گرم در ابعاد استاندارد تهیه می شود بنا به سفارش مشتری از پارچه با گرماژ پایین تر نیز می توان برای تولید گان جراح استفاده کرد گان جراحی پارچه ای با توجه به درخواست مشتری در سایزهای لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج در حال تولید و عرضه به بیمارستان ها و مراکز جراحی است.

با گان جراحی خود دیگرتان را پیدا کنید

گان جراحی رنگی

 انواع گان جراحی رنگی لمینت شده، ضد اب هستند تا از نفوذ رطوبت و سایر ترشحات جلوگیری شود و به این طریق، امنیت بالایی برای بیمار و پزشک به ارمغان بیاورد. در صورتی که مشاهده نمودید انواع لمینت شده، ضد آب نیستند و آب و رطوبت از آن ها نفوذ کرد، از خرید و استفاده از آن خودداری فرمایید توجه داشته باشید که این گان ها و روپوش ها وزن متناسبی داشته باشند.

با خواندن مطالب حاضر در این صفحه، به اطلاعات جامعی درباره ی انواع گان دست می یابید که می تواند راهنمای خوبی در انتخاب محصول مورد نظر شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و سایر محصولات مشابه با نمایندگان فروش ما که شماره تماس آن ها بر روی سایت درج شده، تماس حاصل فرمایید.

با گان جراحی خود دیگرتان را پیدا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا