شکست مرا از پای درنیاورد

آجر نسوز قرمز

آجر نسوز قرمز درمیان مصالح به کارگرفته شده درساختمان با ساختار متفاوت و ویژه خود، از مقاومت بالایی دربرابر سرما و گرما برخوردار بوده، لذا قابلیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد.

آجر نسوز قرمز از قرمز کم رنگ شروع و تا قرمز سوخته می‌باشد و ترکیب این رنگ ها (چهار رنگ) نمای بسیار جذاب و البته سرخی در نما بوجود می آورد.

امروزه آجر نسوز، به لحاظ کارآیی، تنوع و کاربردهای متعدد خود، مورد توجه سرمایه گذاران بخش صنعت وساختمان قرار گرفته است.

این محصول بابالاترین تنوع رنگ، بارنگ های روشن (پرتقالی، حنایی غیره) و رنگهای تیره (جگری، زرشکی، شرابی و غیره) و طرح های زیبا دراندازه های کوچک وبزرگ تولید شده است.

از انواع آجر های نسوز می توان به کرکره ای، مربعی، ال، دور ستونی، پا ستونی و غیره اشاره کرد.

شکست مرا از پای درنیاورد

آجر نسوز قرمز نما

باید توجه داشته باشید که خرید آجر نسوز قرمز نما نیاز به داشتن اطلاعاتی دارد که شما را راهنمایی کند در غیر اینصورت امکان ضرر شما زیاد خواهد بود.

از مهمترین نکته ای که باید در خرید آجر توجه داشته باشید استاندارد بودن آن است چرا که در این صورت می‌توانید از سالم ماندن آن در زمان طولانی اطمینان کسب کند.

نکته بعدی این است که در هنگام خرید حتما از فروشنده تضمین ثبات رنگ و ضد شوره بودن آجر را بخواهید در صورت ممانعت فروشنده از خرید آن منصرف شوید.

توجه داشته باشید سایزبندی آجر ها به صورت استاندارد باشد لازم به ذکر است که ضخامت آجر نما عموما 1 اینچ می باشد.

شکست مرا از پای درنیاورد

آجر نسوز هشتگرد

هنگام خرید آجر نسوز هشتگرد به طرح آن توجه داشته باشید که زیبایی داشته باشد تا جلوه خاصی را در محیط مورد نظر ایجاد نماید.

اساسی ترین نکته هنگام خرید آجر نسوز هشتگرد توجه به جنس، درجه کیفی آن می باشد که در مدت زمان طولانی سالم بماند.

استحکام آجر نسوز را هنگام خرید در نظر بگیرید که در برابر شرایط گوناگون آب و هوایی زیبایی خود را حفظ کند و ترک خوردگی برروی آن ایجاد نشود.

یکی دیگر از نکات مهم که باید هنگام خرید آجر نسوز هشتگرد توجه نمائید این است که در برابر حوادث طبیعی ایمن باشد و هیچگونه مشکلی را ایجاد نکند.

شکست مرا از پای درنیاورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا